Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 19:43

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Gdzie Praktyki dla młodego filmowca? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Gdzie Praktyki dla młodego filmowca?
Witam serdecznie forumowiczów!

Chciałbym prosić Was o opinię. Aktualnie jestem po maturze i jestem absolwentem Technikum Łączności ze specjalizacją audio-video. Pracowałem w szkole w studio telewizyjnym (m.in. na VX2000, FX1, montaż prowadziliśmy na Pinnacle, Ulead oraz na mikserach Panasonica - robiliśmy uroczystości szkolne, konferencje i uroczystości w Radzie Miasta Krakowa etc.). Miałem również praktyki w TVP 3. Sam od dawna interesuję się wideofilmowaniem dla przyjemności (byłem szczęśliwym posiadaczem Sony VX1, Canon EX2 PRO, teraz aktualnie posiadam Sony VX9000)...

Teraz mam trochę wolnego czasu i ogromne pokłady energii oraz chęci... chciałbym je więc spożytkować w konkretnym kierunku. Postanowiłem, że chciałbym podjąć praktykę (oczywiście bezpłatną - zapłatą dla mnie będzie wiedza i umiejętności, które zdobędę)w branży wideofilmowania.
Stąd moje pytanie: Jaki kierunek obrać? Czy szukać jakiejś firmy, która zajmuje się weselami i imprezami okolicznościowymi, czy może jakieś studio filmowe, które zajmuję się reportażami, reklamami dla firm, czy może znaleźć grupę ludzi/organizację, która robi filmy dla "sztuki"?

Czy ktoś z Was mógłby polecić jakąś firmę/instytucję w Krakowie, która chętnie przyjęła by palącego się do pracy praktykanta i która (w przeciwieństwie to np. TVP) rzeczywiście pozwoliłaby na zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności, co zaowocowałoby po studiach łatwiejszym znalezieniem pracy w branży, lub otwarciem własnego biznesu?

Będę ogromnie wdzięczny za jakieś rady, w którym kierunku najlepiej podążać i gdzie mógłbym zdobyć najlepsze umiejętności. Chciałbym również znaleźć takie miejsce, gdzie praktyki zmieniłby by się potem w stałą współpracę (oczywiście dalej na zasadzie bezpłatnego zdobywania umiejętności).

Pozdrawiam,