Teraz jest poniedziałek, 24 września 2018, 10:23

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 ślub jedną kamerą - jak to robicie? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post ślub jedną kamerą - jak to robicie?
witam!

jestem nowy na forum, oraz w branży. "zrobiłem" do tej pory może z 8 ślubów i wciąż eksperymentuję, bo temat jest dla mnie nowy. w zasadzie jestem fotografem - tak od 18 lat - ale życie życiem, chwyciłem za kamerę... trudno pozbyć się nawyków z nieruchomych zdjęc, ale się uczę ;) nie to mnie jednak interesuje.

chyba zgodzicie się, że aby ciekawie zmontować ślub potrzeba 2-3 kamer (a są przecież magicy co używają 5 i więcej kamer, które obsługują w dodatku sami - był taki wątek na dvinfo.net). niestety nie bardzo chcą mi tu ludzie dopłacać do nowego sprzętu, więc korzystam z jednej kamery.

eksperymentowałem już ze statywem, ze ślubem w całości "z ręki", częściowo z ręki/z tripoda, z jednego miejsca i przemieszczając się po kościele. od strony panny i od strony pana młodego, spod ołtarza i z boku. wszystko ma zalety i wady. łatwo złamać linię akcji (tylko czy jakiś klient to zauważy?) chodzenie trzeba wycinać, już nie mówiąc o dźwięku... zgrywam najczęściej bezprzewodowo z głośnika, ale czasem głośnika nie ma...

bardzo jestem ciekaw waszego podejścia do tematu. jak to robicie? gdzie się ustawiacie i kiedy robicie przebitki (detale we wnętrzu można przed, ale ludzi już nie)? czy używacie statywu, czy kamera w ręku - ze stabilizacją? z której strony kościoła? czy rejestrujecie wszystko, czy zakładając, że powstanie z tego skrót pozwalacie sobie na przerwy/zmianę miejsca? a jeśli klient chce mieć nagrane wszystko?

podzielcie się doświadczeniem :)
dzięki z góry z niecierpliwością czekam na odpowiedzi.

piątek, 1 sierpnia 2008, 12:51
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: ślub jedną kamerą - jak to robicie?