Teraz jest wtorek, 18 września 2018, 16:09

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 [pomoc] Mini-studio sportowe 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post [pomoc] Mini-studio sportowe
Witam. Jestem laikiem w kwestii video. Pobuszowałem trochę po forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Może spróbuję bezpośrednio. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Organizuję rozgrywki ciekawej ligi sportowej - ligi curlingu. Marzy mi się, aby zaaranżować takie mini-studio sportowe, w którym realizowany byłby krótki program o samych rozgrywkach. Do tego parę ujęć z meczów i kilka plansz z wynikami, aktualną tabelą, itd. A wszystko później podpinamy pod stronę internetową i voila.

No i teraz mam kilka opcji:

1. Zakupić kamerę i potrzebny sprzęt (od razu pytanie jaka kamera, mikrofony, itd., fundusze mocno ograniczone), nauczyć się robić to samemu (wiele ujęć to tam nie będzie), a do montażu dać wszystko zrobić to komuś innemu. Czy znajdę kogoś takiego kto nie ze swojego materiału będzie miał zmontować całość? Jaki to może być koszt (załóżmy łącznie 10-15 minut programu)?

2. Opcja jak wyżej, tyle tylko, że do końca z montażem i publikacją własnoręcznie. Czy to jest w ogóle wykonalne w jakimś ludzkim czasie (tzn. czy jestem w stanie to w miarę szybko opanować - generalnie nie mam większych problemów z użytkowaniem nawet zaawansowanych programów komputerowych, ale tutaj wchodzi kwestia obrazu...) No i jaki sprzęt (komputer) jest potrzebny do tego typu 'zabawy'?

3. Nająć ekipę, która zrealizuje materiał od A do Z. Jakie mogą być koszty? Gdzie takich ludzi szukać (jestem ze Śląska i tutaj odbywają się moje rozgrywki)?

Niezależnie którą opcję bierzemy pod uwagę, efektem końcowym ma być materiał dostępny w internecie. No i kolejne pytanie - jaka rozdzielczość/format takich materiałów jest najlepszym rozwiązaniem?

Tak więc to tak z grubsza mój problem. Nie chciałbym się porywać z motyką na słońce więc postanowiłem popytać fachowców :)