Teraz jest wtorek, 25 września 2018, 01:57

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
 Jak zacząć? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Jak zacząć?
Witam,
chciałbym zacząć przygodę z filmem, lecz jestem w tym zupełnie zielony. :)
Znam się jedynie na fotografii, nie wiem czy wiedza techniczna przyda sie w filmowaniu... :roll:
Tak więc jak zacząć?
Na początku chciałbym poznać jedynie trochę teorii o sprzęcie, montażu i całej reszcie, tak żeby mi się rozjaśniło z czym co się je. :wink:
Tak więc czy znacie może tytuły książek, lub adresy stron www, które by mi pomogły?

pozdrawiam,
Marcin

środa, 11 marca 2009, 21:08
Moderator
Moderator

Post Re: Jak zacząć?
LINK, LINK, LINK, LINK - tu wklep w "szukaj" słowa film, montaż..., no i forum oczywiście, ale to jak będziesz miał już konkretne pytania. :wink:
Powodzenia.

czwartek, 12 marca 2009, 01:04
Bywalec
Bywalec

I o to chodziło!!!
Wielkie dzięki :) :) :)

pozdrawiam,
Marcin

czwartek, 12 marca 2009, 11:52
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

+ kilka lat cięzkiej pracy i niestety wiele zasmuconych parek bo moglo byc duzo lepiej to zrobione :D ale tak wszyscy zaczynąja (prawie wszyscy)

czwartek, 12 marca 2009, 15:34
Bywalec
Bywalec

a ja korzystajac z okazji chcialbym sie zapytac o sposoby promocji firmy by trafic do klijenta. jak to bylo w waszym przypadku? zakladam iz wiekszosc posiada jakies butiki badz sklepiki powiazane z foto i automatycznie ludki kojarza to z kreceniem wesel (tak bynajmniej jest w moim miescie) a co w przypadku kiedy krecenie wesel ma byc dodatkowym zajeciem? jak wtedy najlepiej trafic do klijenta?

środa, 18 marca 2009, 17:22
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Merihim napisał(a):