Teraz jest środa, 19 września 2018, 18:51

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Początki 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Początki
Jak wyglądały Wasze początki? W jakim wieku zaczynaliście? Ile już zajmujecie się filmowaniem? Co pomaga na starcie?

Jeśli chodzi o mnie, to jakaś tam mała kamerka cyfrowa na wyposażeniu i imprezki ze znajomymi zapisane na kasetach. Po czasie trochę się tego nazbierało. Gdy byłem chory i miałem sporo czasu, postanowiłem to wszystko obrobić. Widząc zachwyt znajomych uznałem, że chciałbym nauczyć się więcej i rozwinąć w tym obszarze. Teraz wiem więcej, ale dalej zajmuje się tym hobbystycznie. Czasami trochę pomagam znajomemu podczas ślubu na dwie kamery. Jak już uznam, że jestem w stanie samodzielnie i dobrze nakręcić i zmontować wesele (no i będę miał kompletny sprzęt), spróbuje to robić za pieniążki. Jestem samoukiem i mam 25 lat. Nie wiem, czy nie jestem trochę za stary na naukę i start w tej branży ;] A jak to było z Wami?

piątek, 9 października 2009, 19:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Początki
adober84 napisał(a):
Jestem samoukiem i mam 25 lat. Nie wiem, czy nie jestem trochę za stary na naukę i start w tej branży ;]

Stary jesteś bardzo i dobrze ci radzę, nie bierz się za tę robotę. Niedługo pewnie zemrzesz i rat za kamerę spłacić nie zdołasz:-))))

wtorek, 20 października 2009, 07:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

adober84 napisał(a):
Jak wyglądały Wasze początki? W jakim wieku zaczynaliście? Ile już zajmujecie się filmowaniem? Co pomaga na starcie?

Moje początki kontaktu z kamerą to lata 60-te, mój ojciec przywiózł z Japonii kamerę 8mm, filmowaliśmy w kolorze - po 4,5 minutach film należało obrócić na drugą stronę w ciemni. Potem się go wywoływało, przecinało wzdłuż na pół i kleiło. Teraz to niezła pamiątka - najciekawsze filmy zgrane na DVD.