Teraz jest poniedziałek, 10 grudnia 2018, 11:03

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Domowe studio filmowe 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Domowe studio filmowe
Witam serdecznie, w najbliższym czasie planuje stworzyć niewielkie studio video. Jestem całkiem zielony w kwestii sprzętu i bez podstawowej wiedzy trudno mi odnaleźć się w gąszczu informacji znajdujących się na google , więc proszę o radę jaki sprzęt powinienem zakupić by robić filmy w przyzwoitej jakości. Oczywiście uwzględniając niewielki budżet na sprzęt, który raczej nie będzie przekraczał 10000 zł. Nie wiem jakie wybrać oświetlenie i o jakiej mocy (wielkość studia to 15 m2), oraz na co zwracać uwagę przy zakupie kamery . Był bym wdzięczny za podanie kilku przykładowych modeli. Podana granica cenowa nie jest sztywna, zależy mi głównie na profesjonalnej jakości nagrań.

Pozdrawiam i góry dziękuje za odpowiedz.

środa, 17 lutego 2010, 15:39
Moderator
Moderator

Post Re: Domowe studio filmowe
Na wstępie proszę kolegów o nie reagowanie nerwowo na powyższe pytanie.
Według powszechnie dostępnej wiedzy, nie da się w tej kwocie tego zrobić melchom. Poczytaj wątki omawiające tą kwestie: LINK, LINK...
Możesz oczywiście nie brać pod uwagę mojej opinii. W kwestiach filmowania jestem amatorem. Zarabiam na życie w zupełnie inny sposób, ale nie zamówił bym na swoją uroczystość filmowca, który dysponuje kamerą gorszą od mojej mieszczącej się w dłoni HV10, nie lepszy komputer i program, a stan Jego wiedzy jest taki jak mój, lub co gorsza - mniejszy. :wink:
No chyba że komputer i programy już masz, ale to też niska kwota.

środa, 17 lutego 2010, 16:05
Nowy
Nowy