Teraz jest wtorek, 25 września 2018, 15:06

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 Zastanawiam się nad własną Firmą - Proszę o wasze opinie 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Zastanawiam się nad własną Firmą - Proszę o wasze opinie
Witam wszystkich!
Zastanawiam się nad założeniem własnej działalności gospodarczej jest jednak mały problem... Ponieważ na dzień dzisiejszy nie posiadam żadnego wkładu finansowego. I tu pytanie do was. Czy podczas zakładania własnej działalności gospodarczej mogę się ubiegać o jakieś pieniążki od państwa, unii itp, czy muszę najpierw posiadać własny wkład.
Druga sprawa, jestem informatykiem i czy podczas zakładania własnej firmy jednoosobowej w branży filmowej( wesela itp) mógłbym również świadczyć usługi komputerowe (serwis, konserwacja).
I trzecie najważniejsze pytanie. Czy na początek mam na myśli sezon góra dwa, wystarczy mi tanie oprogramowanie do montażu??
Ponieważ, wydaje mi się, że jak się chce to się potrafi :). Ostatnio troszkę miałem materiału filmowego i nie drogimi programami trafiłem w gust osób które mnie poprosiły o poprawienie filmu. Ponieważ jakiś "profesjonalista" wziął sporo kasy, a troszkę spartaczył(bez obrazy dla prawdziwych profesjonalistów.

Liczę się z wydatkami, minimum na start to 20 000 tyś, czy dostanę lub czy w ogóle mogę się starać o takowe dofinansowanie. PROSZĘ o wasze opinię zanim zacznę się ganiać z urzędami :). Pozdrawiam

poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 13:38
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: Zastanawiam się nad własną Firmą - Proszę o wasze opinie
Hej

1. Najłatwiej 18000zł z Urzędu Pracy, nie musisz mieć wkładu własnego
2. Tak możesz robić co chcesz i co wpiszesz do PKD przy rejestracji działalności
3. Nie wiem, ale niedługo wychodzi nowy Avid Media Composer 5, w pakiecie masz licencję na aplikacje od montażu przez efekty po authoring DVD/BD

Pozdrawiam
Muchomor

poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 13:43
Nowy
Nowy

Drogi Muchomorze.
Dzięki wielkie. krótko i konkretnie :)