Teraz jest wtorek, 18 grudnia 2018, 13:03

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 blagam pomozcie- mam klopoty z dzwiekiem 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post blagam pomozcie- mam klopoty z dzwiekiem
Jestem początkującym amatorem kamerzystą filmowałem kolegi wesele ma to być jego prezent ślubny lecz oczywiście nie zauważyłem że podczas filmowania dźwięk jest ustawiony na reczne sterowane a nie na automatic efekt tego jest taki iż jest on za głośny i bardzo nieczysty czy w tej sytuacji(słychać nie głos tylko wręcz charczenie) da się coś zrobić w tej sytuacji jesli ktoś wie to prosze o poradę HELP, HELP dodam ze nagrywałem kamerą cyfrowa Canona
mozecie pisać na moją skrzynke
skwirowska@poczta.onet.pl
jesli ktos ma na to opatentowany sposób jakos postaram sie wynagrodzić jestem uczciwym facetem i słowa obiecanego dotrzymuje
Skwirek

niedziela, 3 sierpnia 2003, 21:41
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Niestety nikłe są szanse na rozwiązanie Twojego problemu, ale są.
Jedyne praktycznie wyjście z sytuacji to zgranie całości nagranego materiału na dysk. Później musisz zgrać tylko audio ( można to zrobić prawie każdym programem do obróbki video - polecam Adobe Premier). Następnie poddać plik tzw. "odszumieniu" (taką opcję mają niektóre programy do nagrywania płyt audio Nero, WinOn CD w ograniczonym oczywiście stopniu). Są takie programy - niestety ich nie znam, bo nigdy nie musiałem z nich kożystać.
Po tej operacji ponownie "wrzucasz" to do programu do obróki video i zgrywasz to jako plik audio-video.
Oczywiście nie będzie to już to , ale poprawa powinna być widoczna (a właściwie słyszalna).
Pozdrowienia szpec

wtorek, 12 sierpnia 2003, 12:49
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Niestety nikłe są szanse na rozwiązanie Twojego problemu, ale są.