|
Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 13:46
|
Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
Regulamin
- Co do wypowiedzi na forum - obowiazuje przestrzeganie zasad net etykiety, kultury osobistej i prawa polskiego.
- Co do ingerencji moderatorów - edycja posta ma być podpisana przez moderatora, przeniesienie części wątka do śmietnika również (zbiorczo), usuwanie postów jest dopuszczalne tylko w razie popełnienia wykroczenia w danym poscie.
- Co do komercyjnych stopek - prawo do nich mają koledzy o minimum trzy letnim stażu na forum i mający co najmniej 200 postów.
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
blagam pomozcie- mam klopoty z dzwiekiem
Autor |
Wiadomość |
Gość
Aktywny bywalec
|
 blagam pomozcie- mam klopoty z dzwiekiem
Jestem początkującym amatorem kamerzystą filmowałem kolegi wesele ma to być jego prezent ślubny lecz oczywiście nie zauważyłem że podczas filmowania dźwięk jest ustawiony na reczne sterowane a nie na automatic efekt tego jest taki iż jest on za głośny i bardzo nieczysty czy w tej sytuacji(słychać nie głos tylko wręcz charczenie) da się coś zrobić w tej sytuacji jesli ktoś wie to prosze o poradę HELP, HELP dodam ze nagrywałem kamerą cyfrowa Canona
mozecie pisać na moją skrzynke
skwirowska@poczta.onet.pl
jesli ktos ma na to opatentowany sposób jakos postaram sie wynagrodzić jestem uczciwym facetem i słowa obiecanego dotrzymuje
Skwirek
|
niedziela, 3 sierpnia 2003, 21:41 |
|
 |
Gość
Aktywny bywalec
|
Niestety nikłe są szanse na rozwiązanie Twojego problemu, ale są.
Jedyne praktycznie wyjście z sytuacji to zgranie całości nagranego materiału na dysk. Później musisz zgrać tylko audio ( można to zrobić prawie każdym programem do obróbki video - polecam Adobe Premier). Następnie poddać plik tzw. "odszumieniu" (taką opcję mają niektóre programy do nagrywania płyt audio Nero, WinOn CD w ograniczonym oczywiście stopniu). Są takie programy - niestety ich nie znam, bo nigdy nie musiałem z nich kożystać.