Teraz jest piątek, 21 września 2018, 14:10

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Początek 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Początek
Potrzebuje porady osób z doświadczeniem.
Chcę rozpocząć działanie w branży Video filmowania wesel itp.
Jeszcze wiele osób działa na sprzętach typu Sony VX 2100, lecz wydaje mi się że era ta powoli mija.
Potrzebuje informacji jaki sprzęt zakupić, z jakim nośnikiem pamięci (nie mam doświadczenia)
Chciałbym aby obsługa nie była skomplikowana, obraz w trudnych warunkach bardzo dobry, dźwięk również musi być poprawny ( oglądałem ostatnio wesele gdzie podczas tańców :-) było bardziej słychać gości niż muzykę)

Dodatkowa informacja to na jakim programie najlepiej obrabiać filmy.
Przerobiłem parę filmów z wakacji w programie corel videostudio prox3. i wygląda dobrze, lecz może polecicie coś dobrego z łatwą obsługą.

Dziękuję za porady.

niedziela, 5 grudnia 2010, 11:42
Moderator
Moderator

Post Re: Początek
złe pytanie.
to nie klub darmowych doradców biznesowych tylko forum wideo.
zadaj konkretne pytania, to może ktoś ci odpowie. pamiętaj, że jest tu dużo ludzi z branży z doświadczeniem i może ich twój post wkurzyć. stałbyś się ich konkurencją nie mając żadnego doświadczenia, nie potrafiąc wybrać kamery, odbierając klientów i psując rynek. pewnie jeszcze z dotacji. dodatkowo sytuacja na rynku usług wideo jest coraz gorsza, więc każdy klient jest kwestią przetrwania firmy...
nie sądzę, abyś otrzymał tutaj darmowe porady i poklask zyskał twój brak doświadczenia w kontekście podejmowanej przez ciebie działalności gospodarczej...

ciesz się, że to ja odpowiedziałem pierwszy, bo niektórzy koledzy tutaj są bardziej brutalni. ;)

niedziela, 5 grudnia 2010, 12:17
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Takiej reakcji się spodziewałem,