Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 12:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Wiele pytań na początek 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Wiele pytań na początek
Witam szanowni video-filmowcy.

Jestem Krzysztof i jako początkujący ( a raczej raczkujący ) operator i montażysta mam do was kilka pytań ...
Wiem wiem jako początkujący powinienem dojść do celu metoda prób i błędów , ale czy taka metoda wyklucza zadawanie pytań ??

Na początek nauczony doświadczeniem napisze czym dysponuje co oczekuje i o co pytam byście wiedzieli jak mnie ugryść :D

Więc na stałe mieszkam w UK ( co wyklucza mnie jako waszą przyszłą konkurencje ) od jakiegoś czasu zajmuje się Filmowaniem ( nie odpłatnie bo zazwyczaj po znajomości lub w formie wolontariatu ) imprez i uroczystości ...
Ostatnio miałem sporo propozycji filmowania wesel i zorientowałem się iż jest to bardzo mało wykorzystany teren jeśli chodzi o polskie firmy.
Badanie rynku doprowadziło mnie do podjęcia decyzji o założeniu działalności mającej na celu usługę Filmowo-graficzną a dokładniej zamierzam zajmować sie tak filmowaniem wesel, imprez i innych uroczystości jak i obróbką graficzną zdjęć ... firma zakłada też inne cele które tu sa raczej nieistotne ....
Tera tak wiem co chce ... ale co mam ...
Więc :

Kamera:
Panasonic HDC - HS300 ( wiem że nawet nie jest to sprzęt do jakiejkolwiek zabawy ale to mój pierwszy sprzęt i jak dotąd jestem z niego , jak i znajomi zadowolony a kupowany był jako kamera do domu a nie na nagrywanie imprez )
Tripod:
Giottos MTL8350B Carbon Fibre Tripod
Dodatki:
CV 2800 Videolight
Lens:
Raynox DCR-225 Pro Tele Photo2.2
Raynox DCR-730 Wide engle 07x
Raynox Image filter ( między inymi Triangle i Vertical )
Color filter ( niecieski, czerwony, żółty, pomarańczowy )
4i8 Star filter
Ring adaptor (43-52 )
2xHDpro Tlelephoto
3xHDpro Hi-res
3x Hi-res
Basel Pro Serie 180* Ultra Fisheye
Komputer Stacjonarny: