Teraz jest piątek, 27 kwietnia 2018, 06:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 Film dokumentalny 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Film dokumentalny
Witam,
Z racji późnej pory pozwolę sobie maksymalnie skrócić część dotyczącą doświadczenia. Jestem całkowitym amatorem ale załóżmy, że znam się na filmowaniu na tyle, żeby stworzyć w miarę przyzwoity obraz.

Wraz z kolegą (również hobbistycznym filmowcem) wpadliśmy ostatnio na pomysł stworzenia filmu dokumentalnego. Jesteśmy oboje studentami kończącymi studia medyczne. Chcemy zrobić film dokumentalny pokazujący "od środka" służbę zdrowia - a właściwie jej problemy. Film koncentrować miałby się tak na studiach medycznych, systemie nfz jak i na pracy lekarzy. Całość opierałaby się głównie na wywiadach z autorytetami, studentami i lekarzami, przeplatanymi jakimiś ciekawymi ujęciami.

Pytania mam dwa - po pierwsze, na ile jest to dla was ciekawa tematyka? A konkretniej - czy chcielibyście taki film (o ile byłby przyzwoity technicznie) obejrzeć? Nie mówię w kinie, ale np za darmo w internecie czy w telewizji.
I druga sprawa - czy są jakieś możliwości, żeby na amatorskim filmie dokumentalnym coś zarobić? Mówię chociaż o jakichś groszach. Z tego co zauważyłem, to czasem na różnych festiwalach filmów amatorskich są organizowane konkursy (m.inn.) na najlepszy dokument i przyznawane nagrody pieniężne w wysokości kilkuset zł. Druga opcja to wrzucić film na własną witrynę i liczyć na dochody z reklam na tej stronie. Czy są możliwe jeszcze jakieś inne źródła dochodu?

niedziela, 6 marca 2011, 03:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Film dokumentalny
Na pierwsze pytanie nie ma odpowiedzi więc je zostawię.