Teraz jest piątek, 27 kwietnia 2018, 07:04

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Filmowanie pierwszego wesela 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Filmowanie pierwszego wesela
Witam wszystkich :-)
Już niedługo stanę pierwszy raz z kamerą przed parą młodą. Jestem początkującym i nie mam doświadczenia dlatego napisałem ten temat.
Moglibyście mi napisać na co szczególnie zwrócić uwagę podczas kamerowania?? , jak kamerować itp. chodzi mi o najważniejsze podstawy aby uniknąć błędów i żeby to jakoś wszystko wyglądało. POZDRAWIAM i proszę o odpowiedź. :-)

wtorek, 4 października 2011, 11:12
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Filmowanie pierwszego wesela
ojojjojj
zbyt ogólne pytanie
to tak jakby ktoś zadał Ci pytanie - jak żyć aby być szczęśliwym ?

wtorek, 4 października 2011, 11:42
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Pablo998 napisał(a):
Już niedługo stanę pierwszy raz z kamerą przed parą młodą. Jestem początkującym i nie mam doświadczenia

A młodzi o tym wiedzą?

http://www.facebook.com/produkcjafilmowa

wtorek, 4 października 2011, 12:19
Bywalec
Bywalec

Kolego "vgrzes" wiem , że ogólne ale zawiera pewną konkretną treść.
mmstudio napisał(a):
A młodzi o tym wiedzą?

Tak wiedzą.
Generalnie to wesele miało być zupełnie bez kamerzysty. Ale ze względu na to że to moi znajomi to zaproponowałem im taką opcje i się zgodzili.
Proszę o jakieś konkrety :oops:

wtorek, 4 października 2011, 12:26
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Pablo998 napisał(a):
Moglibyście mi napisać na co szczególnie zwrócić uwagę podczas kamerowania?? , jak kamerować itp. chodzi mi o najważniejsze podstawy aby uniknąć błędów i żeby to jakoś wszystko wyglądało. POZDRAWIAM i proszę o odpowiedź. :-)