Teraz jest czwartek, 19 kwietnia 2018, 23:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 proste zlecenie - nagranie konferencji wideo 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post proste zlecenie - nagranie konferencji wideo
Dzień dobry,
Na co dzień pracuję jako fotograf (reklama, eventy, imprezy okolicznościowe).
Dostałam zlecenie nagrania konferencji - cykl wykładów (statyczny obraz wideo, jeden kadr, przyzwoitej jakości dźwięk).
Nie chcę tego nagrywać lustrzanką (mam 12 minutowy czas pliku wideo na 5d mark II, potem zrywa - kończy nagrywanie, poza tym aparat się przegrzewa, a to 8 godzin dziennie nagrywania).

Jaką kupić kamerę i mikrofon?
Mój budżet 1000 zł za całość. Jakość nie jest wyśrubowana, konferencja idzie na youtube.

Czy lepszy będzie mikrofon kierunkowy - zewnętrzny, montowany do kamery, czy przewodowy, pozostawiony tuż obok prelegenta? Czy może zbierać dźwięk z głośników (mikrofon obok głośnika)?

Myślałem też nad pozostawieniem obok prelegenta dyktafonu cyfrowego (olympus za 150 zł).
Czy do takiego dyktafonu dobrze byłoby podłączyć mikrofon zewnętrzny?

Wiem, że to podstawowe pytania, ale też pierwsze takie zlecenie, które otrzymałam.

Kasia :)

środa, 25 lutego 2015, 00:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: proste zlecenie - nagranie konferencji wideo
Hmmm 1000zl powodzenia, nie masz znajomych z kamerami? wypozycz od kogos, wypozycz z wypozyczalni, zlec podwykonawcy, na jedno zlecenie nie kupuje sie sprzetu (z takim budzetem to w ogole bez sensu)

środa, 25 lutego 2015, 02:55
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: proste zlecenie - nagranie konferencji wideo