|
|
|
Teraz jest czwartek, 19 kwietnia 2018, 19:37
|
Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
Regulamin
- Co do wypowiedzi na forum - obowiazuje przestrzeganie zasad net etykiety, kultury osobistej i prawa polskiego.
- Co do ingerencji moderatorów - edycja posta ma być podpisana przez moderatora, przeniesienie części wątka do śmietnika również (zbiorczo), usuwanie postów jest dopuszczalne tylko w razie popełnienia wykroczenia w danym poscie.
- Co do komercyjnych stopek - prawo do nich mają koledzy o minimum trzy letnim stażu na forum i mający co najmniej 200 postów.
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Canon 60d +HELIOS 44-2.Moje 1 kręcenie video :)
Autor |
Wiadomość |
Arturek123
Bywalec
|
 Canon 60d +HELIOS 44-2.Moje 1 kręcenie video :)
Witam z zawodu jestem muzykiem,akwarystą morskim.Jakiś czas temu kupiłem sobie aparat Canon 60d + stary vintage obiektyw Helios 44-2.Moim celem jest zrealizowanie teledysku na którym wystąpię wraz z moim zespołem.Tutaj moje 1 kręcenie i montowanie video do waszej oceny https://www.youtube.com/watch?v=wrYmLcY ... e=youtu.beKażda uwaga się przyda  Video to tylko testy aparatu ::)
|
poniedziałek, 2 stycznia 2017, 23:31 |
|
 |
xdcam
Nowy
|
 Re: Canon 60d +HELIOS 44-2.Moje 1 kręcenie video :)
Arturek123 napisał(a): Jakiś czas temu kupiłem sobie aparat Canon 60d + stary vintage obiektyw Helios 44-2.Moim celem jest zrealizowanie teledysku na którym wystąpię wraz z moim zespołem.Tutaj moje 1 kręcenie i montowanie video do waszej oceny No co, fajne kadry, podkolorowanie. Zgrzytem jest w 13 sekundzie chamskie przecięcie osi kontaktu, co dalej zaowocowało też nie specjalnie szczęśliwą sklejką. Ale obrazek ganc. Jeśli to test aparatu, to OK.
|
piątek, 6 stycznia 2017, 00:23 |
|
 |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Regulamin
- Co do wypowiedzi na forum - obowiazuje przestrzeganie zasad net etykiety, kultury osobistej i prawa polskiego.