Teraz jest wtorek, 18 grudnia 2018, 13:28




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Nadruki na płytach 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Nadruki na płytach
Czym robicie nadruk na płytach takich jak np. Verbatim printable. Jaka drukarka, ile kosztuje taka drukarka i ile kosztuje pojedyńczy nadruk na płytę. Co można drukować jaka jakość jak kolory.


piątek, 2 stycznia 2004, 18:40
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 14 listopada 2003, 20:58
Posty: 197
Post 
Ja robie takie nadruki za pomoca drukarki Lexmark Z55. Drukuje grafike na specjalne arkusze samopszylepne z wycietym krazkiem CD/DVD i naklejam na płyty. Ja takie arkusze kupiłem sobie w MediaMarkt ale sa tez podobne (niestety matowe) na http://www.foton.kalisz.pl . Jakosc takiej etykiety zalezy od zdjecia jakie drukujesz i oczywiscie drukarki. Jesli chodzi o moja drukarke to jestem b.zadowolony.

W zestawie tych naklejek które kupiłem był tez prosty programik do przygotowania tego ale zawsze mozesz uzyc Corela czy cos w podobie.

Koszt?? Chyba nie zaduzy :) Nie liczyłem bo nie robie tego az tyle zeby obliczac takie zeczy.

Pozdrawiam.


piątek, 2 stycznia 2004, 19:27
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 14 listopada 2003, 20:58
Posty: 197
Post 
Aha tobie chodziło chyba o co innego :) Sorki nie skumałem :) ale moze komus sie przyda moja wypowiedz :)


piątek, 2 stycznia 2004, 19:28
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Tak chodzi mi onadruk na Verbatim printable i inych tego właśnie typu płytach


piątek, 2 stycznia 2004, 21:04
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: sobota, 25 maja 2002, 01:03
Posty: 510
Lokalizacja: Hajnówka
Post 
Na tym forum był już poruszany ten temat tylko w dziale Authoring DVD.

Od kilku miesięcy używam drukarki Epson Stylus Photo 900, która ma możliwość bezpośredniego nadruku na płytkach.
Właśnie do nadruku używam płytek DVD Verbatim "Printable" , wykonałem już nadruk na ok. 200 szt płytek.
Uważam, że jakość nadruku jest b. dobra a efekt wizualny znacznie lepszy niż z naklejkami. Jeśli tłem nadruku ma być zdjęcie to jakość zależy od jakości materiału wyjściowego - zdjęcie z dobrego (5 Mpx) aparatu cyfrowego daje dużo lepszą jakość niż np. kadr wyłapany z filmu DV.
Rozpiętość kosztu nadruku jest duża i zależy od typu nadruku (na całej płycie zdjęcie, grafika czy tylko nieduże ozdobniki z tekstem), poziomu jakości nadruku, czy używa się tuszy oryginalnych czy zamienników. Przedział cenowy to od 0,40 do 1,60 zł.
Drukarkę kupiłem w Action za 850 PLN brutto, dodam, że sprawdza się ona także jako dobra drukarka foto do formatu A-4 bez marginesów.


sobota, 3 stycznia 2004, 01:52
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
A jak wykonuje się ten nadruk , czy płyta jest bezpieczna, czy nie ulegnie zniszczeniu. Kiedy robić ten nadruk przed czy po nagraniu płyty. Ile kosztuje zestaw tuszu, cz trzeba kupować całę głowice czy można tylko napełniać.


sobota, 3 stycznia 2004, 10:21
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: sobota, 25 maja 2002, 01:03
Posty: 510
Lokalizacja: Hajnówka
Post 
W komplecie drukarki jest specjalna tacka z okrągłym wgłębieniem na płytkę. Tackę z ułożoną na niej płytką wsuwa się w poziomą szczelinę z tyłu drukarki i podczas druku przesuwa się ona w poziomie, na płytkę nie działają żadne siły.
Jest bez znaczenia kidy wykona się nadruk przed nagraniem czy po.
Drukarka ma 6 tuszy - w oddzielnym pojemniku czarny T007 i w drugim 5 kolorowych tuszy T009. Oba pojemniki nie mają głowic jak w HP mają tylko chipy kontrolujące stan tuszu. Oryginalny pojemnik z 5 kolorowymi tuszami kosztuje ok. 130. Można stosować zamienniki.


sobota, 3 stycznia 2004, 20:58
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Czy lakierujecie płytki po drukowaniu?
Podobno Vernix jes dobry do tego celu.

Pozdro.


poniedziałek, 19 stycznia 2004, 12:36
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post nadruk na płytkach
też używam epson 900-setki i jest ok sprawdziła się w 110 % kiedy na zlecenie dla firmy robiłem nadruki do 1500 płyt chodziła 16 godz na dobę lecz w specyfikacji napisali że głowica przeżyje drukarkę więc spoko
a co do tuszów to używam zamienników orginały niestety są drogie ok 390 zł kpl a zamienniki to 95 zł!!! troszkę gorszy druk ale i tak efekt lepszy niż na papierze polecam epsona bo to moja druga drukarka poprzednią sprzedałem ze względu na zakup tej pozdrawiam


niedziela, 28 marca 2004, 21:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: sobota, 25 maja 2002, 01:03
Posty: 510
Lokalizacja: Hajnówka
Post 
Jest cała nowa seria drukarek EPSON drukujących bezpośrednio na płytkach - Stylus Photo R 200, R 300, R 800.

http://www.centrumdruku.pl/urzadzenia.p ... idogolna=3


czwartek, 22 kwietnia 2004, 12:13
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Cytuj:
est cała nowa seria drukarek EPSON drukujących bezpośrednio na płytkach - Stylus Photo R 200, R 300, R 800.


my uzywamy R300 i jestesmy bardzo zadowleni - jakosc EXTRA i tusze w miare tanie (6 roznych kolorow) - tylko drukarka jest nie taka tania ok 900zl no ale fakt jest tego warta :)))))

POZDRAWIAM B)


wtorek, 27 kwietnia 2004, 12:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Też mam Epsona R300 jest SUPERR ! I tania w eksploatacji. :lol:


wtorek, 27 kwietnia 2004, 12:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 stycznia 2002, 03:22
Posty: 321
Lokalizacja: Poznań
Post 
a czy ktos bawil sie r800 ?
Czy warto wydac 1000 zl wiecej na ta drukarke ?
Czy zuzywa mniej tuszu ;/

Ile mniej wiecej mozna nadrukowac plyt jednym zestawem tuszy ???
Wiadomo, zalezy od druku, ale mniej wiecej, 500 sztuk ?

Wlasnie jestem przed zakupem takiej drukarki i chce poznac rynek


dzieki za pomoc
Garfild

_________________
Garfild


piątek, 30 kwietnia 2004, 19:37
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Czy są już tusze zamienniki do R200 lub R300?


poniedziałek, 10 maja 2004, 14:14
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post drukowanie na płytach
Witam. Jaki jest koszt wydruku na 1 płycie CD? Jakich płyt stosujecie? Czy druk jest trwały, czy nie ulega rozmyciu?


środa, 12 maja 2004, 18:08
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Exabot [Bot], Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL