Teraz jest sobota, 22 września 2018, 13:12

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Problem z chrzcinami:( 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Problem z chrzcinami:(
Mam następujący problem, zobowiązałem się nagrać rodzince chrzciny.
Dysponuje analogowąkamerą jak sie do tego zbrać (jakiś krótki scenariusz co i gdzie nagrać). Chodzi mi o to jak mam to wszystko nagrać kościół i tak dalej... Bo z obróbką będe coś potem kombinował. Dzięki z góry za pomoc i przepraszam za moje głupie pytanie, ale jestem początkujący. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

środa, 3 listopada 2004, 22:42
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Najlepiej by było jakbyś poszedł do tego kościoła na inne chrzciny i zobaczył jak wygląda taka uroczystość - w którym miejscu stoją rodzice, jak stoi ksiądz, gdzie można stanąć tak by nikomu nie przeszkadzać, a jednocześnie widzieć wszystko, jakie jest oświetlenie. Bez tego bedziesz musiał nieco kombinować w trakcie. A co do scenariusza - nagrywaj wszystko, a potem zmontujesz - najważniejsze są oczywiście pytania do rodziców czy chcą, samo polanie wodą, namaszczenie, nałożenie szatki i parę słów po chrzcie, ale jak nie wiesz co kiedy wypada to nagrywaj ile się da.

środa, 3 listopada 2004, 23:04
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Problem z chrzcinami
To ja jeszcze raz.
Dzięki że mi odpowiedziałeś :), ale mam jeszcze jedno pytanko jaki byś mi proponował podkład muzyczny do chrzcin, i jak kameruje to mam nagrywać twatze i wogule z blirzsza czy raczej z dalsza. Bo zauważyłem że jak kiedyś zgrywałem filmik (nagrywałem co mi popadło w obiektyw i z blirzsza i z dalasz) to te sceny które były blirzej były lepszej jakości niż te co nagrywane były z dalsza. Nie wiem co się dzieje na cyfrówkach bo nie mam takiej kamery, dysponuje sprzętem analogowym.

środa, 3 listopada 2004, 23:27
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec