Teraz jest wtorek, 22 października 2019, 10:45




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Do kogo po gwarancję? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 13 grudnia 2005, 17:36
Posty: 290
Post Do kogo po gwarancję?
Padła mi płyta Asusa i pamięci Kingstona a sklep w którym kupiłem kompa przestał istnieć jakieś miesiąc wcześniej o czym dowiedziałem się, kiedy zatargałem tam truchło. Wszyscy łącznie z przedstawicielami handlowymi asusa uprzejmie poinformowali mnie, że zostałem na lodzie.Robota czekała więc wymieniłem na własny koszt ale może ktoś ma jakiś pomysł, adres, telefon aby wyegzekwować gwarancję-podzespoły przydałyby się do drugiego zestawu...dzięki.grzegorz.


wtorek, 13 grudnia 2005, 22:30
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 1 września 2005, 09:27
Posty: 228
Post 
gwarancja nie jest obowiązkowa, ale jeśli masz papier podbity w sklepie z datązakupu i paragon i minęło poniżej roku to ASUS powinien to naprawić. Jeśli nie masz w/w papierów to ... trzebabyło mieć i zostałeś na lodzie.


wtorek, 13 grudnia 2005, 22:34
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 13 grudnia 2005, 17:36
Posty: 290
Post Re
gwarancje mam na płytę 2 lata a na pamieci 3 lata.grzegorz


środa, 14 grudnia 2005, 14:12
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 22 września 2005, 15:55
Posty: 51
Post 
Spróbuj inaczej - nie u asusa a w hurtowni... :)

Bardzo często na sprzęcie jako forma plomby/grawancji jest sticker (taka mała naklejka najczęściej z datą i nazwą). Nikt oczywiście nie ma obowiązku przyklejania stickerów ale to jest powszechna praktyka. Często na sprzęcie spotkasz 2 rodzaje stickerów - ten ze sklepu i ten hurtowni. Ten ze sklepu poznasz po tym że będzie na nim nazwa sklepu, a ten inny to ten od dostawcy.
Spróbuj odnaleźć hurtownię w której został zakupiony sprzęt - jak Ci się poszczęści będzie w twoim mieście jak nie to czeka Cię wysyłka.

Sprawę załatwiamy tak: - 1. Dzwonimy do hurtowni i przedstawiamy im sprawę (raczej grzecznie bo hurtownia nie obowiązku realizowania naszej gwarancji) "Sklep który był państwa klientem nie istnieje..... posiadam sprzęt który uległ awarii i został zakupiony..." - jeżeli sklep w którym kupiliście nie zalegał z zapłatami w hurtowni jest szansa że pozytywnie rozpatrzą Twoją reklamacje.

Na "straży" tego typu obiektów są z reguły automaty - każą naciskać 100 przycisków itd, czasem podawać kody - zasada jest jedna rób wszystko żeby jak najszybciej połączyć się z żywym człowiekiem - albo Ci pomoże albo przekieruje od razu do właściwej osoby a jak nie to poda do niej bezpośredni numer telefonu.

kilka praktycznych uwag:
- przedstawiaj się imieniem nazwiskiem - to że dzwonisz nie jest karalne - nikt nie wyciągnie od Ciebie konsekwencji a robisz wrażenie "zarejestrowanego klienta"
- jeśli jest pani z centrali poproś o rozmowe z handlowcem - często ich listę uzyskasz ze strony internetowej
- handloweic to osoba która ma za zadanie utrymać kontakt z klientem - i w miare możliwości załatwić jego potrzeby - na tych stanowiskach z reguły pracują ludzie o odpowiedniej mentalności - którzy żadko mówią "NIE" i "nie da sie" - jak zrobisz na nim (niej) dobre wrażenie to można powiedzeć że załatwiłeś sprawę.
- Często handlowcy (szczególnie w hurtowniech o akordowej pracy) natychmiast przechodzą na ty - nie obrażaj się o to ten sposób pracy przyspiesza załatwianie spaw.
- W sytuacji odmownej zapytaj się co masz zrobić (gdzie się udać) albo usłyszysz wskazówkę albo coś w stylu "to wiesz co przywieź do serwisu zobaczymy co da się zrobić"
- zapisz sobie nazwisko handlowca/serwisanta z którym rozmawiałeś - jakby Cie nie chcieli wpuścić do hutrowni - czasem trzeba mieć coś jakby kartę do makro lub ochroniarz pyta się "Czego...?", te nazwiska działają jak klucze.

Powodzenia :D


czwartek, 15 grudnia 2005, 12:19
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL