Teraz jest wtorek, 1 grudnia 2020, 17:44

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 problem techniczny z Pinnacle Studio 11 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Post problem techniczny z Pinnacle Studio 11
Witam,
zdecydowałem się na zakup Pinnacle 11 Plus i mam następujący dylemat związany z powolnym i bardzo częstym zacinaniem się obrazu odtwarzanego podczas montowania zarówno przed renderowaniem ,jak i po - co nie ukrywam doprowadza mnie do szału jako że nie da sie na tym pracować.
Wydaje mi się że jest coś nie tak jest z kartą graficzną i to może być główny powód.
Pozniżej przedstawiam parametry komputera może ktoś coś na ten temat lepiej sie orientuje gdyż jestem zupełnym laikiem w tych sprawach.
Z góry dziękuję za pomoc

płyta głowna: Jetway P4X400DA ATX
procesor Intel pentium 4 2,8GHz
(RAM): 512MB+256MB
Karta graficzna:Geforce4MX440 128MB

piątek, 29 czerwca 2007, 08:41
Moderator
Moderator

Post Re: problem techniczny z Pinnacle Studio 11
Tak masz rację:
pablo0129 napisał(a):
Witam,
zdecydowałem się na zakup Pinnacle 11 Plus i ...

...i nie sprawdziłem wymagań sprzętowych programu: LINK , zjedź na dół strony. Tu podana wersja 11+, ale wszystkie mają podobnie. Faktycznie karta grafiki najlepiej coś w rodzaju Radeona 9600, czy 1600 Pro, lub wyższe.

piątek, 29 czerwca 2007, 08:51
Stały bywalec
Stały bywalec

potwierdzają się dalsze problemy z PS11-sam efekt końcowy to już mnie rozłożył na łopatki miałem zmontowany projekt i wszystko w podglądzie jest ok zaś po utworzeniu filmu zamiast rozpoczęcia filmu od stopniowego pojawiania obrazu mam zielony obraz aż do momentu zakończenia się przejścia, zamiast przejść porobiły się "stop klatki" z początkowych ujęć poszczególnych częśći filmu i tak w całym filmie.
Podłożona muzyka w tle z programu jest odtwarzana normalnie zaś jeden kawałek który sam podłożyłem wogóle sie nie utworzył i jest tylko obraz i zupełna cisza.
Zaznaczam że po renderowaniu(w podglądzie) wszystko było ok.