Teraz jest wtorek, 1 grudnia 2020, 16:33

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Komfortowa praca z Adobe Premier Pro CS4 + After Effects 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Komfortowa praca z Adobe Premier Pro CS4 + After Effects
Witam. Na początek parę słów wstępu. Montażem video zajmuję się od 2 lat. Do tej pory pracowałem na Movie Maker HD (ten dołączony do Visty). Pomimo ,że większość użytkowników pogardza tym oprogramowaniem mi bardzo przypadł do gustu dzięki bardzo wygodnej obsłudze i sporych możliwościach(przykładowy film zmontowany nim znajduję się pod postem)
Po pewnym czasie stwierdziłem,że aby tworzyć naprawdę efektywne projekty potrzebuję czegoś bardziej zaawansowanego (programy ze stajni Adobe).
Niestety okazało się ,że mój stary PC strasznie się nim dławi co objawia się przez straszliwe lagi podczas podglądu/przewijania materiałów. Nie jest to wina zaśmieconego dysku ponieważ niedawno postawiłem system od nowa. Znam się trochę na nowinkach sprzętowych więc z doborem komponentów nie będzie problemu. Chciałbym się od was jednak dowiedzieć jakie części komputera najbardziej wpływają na płynną pracę z programami wymienionymi wyżej. Szybkość dysku, procesor, pamięć ram a może karta graficzna ? na co powinienem zwrócić szczególną uwagę ?

Najbardziej zależy mi na płynnym przeglądzie zmontowanego materiału pod tyloma klatkami na jaki jest ustawiony projekt np. 30 frame

Dodam jeszcze, że zamierzam pracować na Windows 7 i górny koszt całego sprzętu to 6 tyś zł.

Proszę o pomoc.

http://www.youtube.com/watch?v=K6riZccuRAo&fmt=22

poniedziałek, 2 listopada 2009, 21:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Komfortowa praca z Adobe Premier Pro CS4 + After Effects
Jak się postarasz to Premier Pro CS4 + After Effects dostaniesz za 6k zł, więc już na sprzęt nic nie zostanie :(

Co to są lagi?
Jeśli chodzi Ci o podgląd w AFx to chyba żaden komp nie zapewni Ci płynnego odtwarzania materiału.