Teraz jest wtorek, 24 listopada 2020, 09:19

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 proszę o pomoc 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post proszę o pomoc
Witam!
Jestem uzytkownikiem kamerki f-my Sony Hi8. Niedawno postanowiłem kupić komputer który umozliwi mi obróbkę sporego archiwum nagrań. Ponieważ absolutnie nie znam się na sprzęcie komputerowym swoje przygotowania do zakupu rozpocząłem od przegladu wszelkich forów (dziwnie brzmi:)), grup dyskusyjnych itp. Niestety im więcej czytałem tym moja głowa była większa a wiedza na temat odpowiedniej konfiguracji komputera znikoma. Zdążyłem się dowiedzieć że na pewno dwa twarde dyski oraz pamięć rzędu 512 MB dają pewien komfort pracy. Kwestie procesora, płyty głównej, karty graficznej nie sa jednoznacznie rozstrzygniete. Postanowiłem że tu zdam się na doswiadczenie firm sprzedających komputery. Chciałbym jednak skorzystać z wiedzy osoby zajmującej się montażem i wyjasnić kwestię zgrywania filmu na dysk twardy. Czym to zrobić (specjalistyczne karty wideo tzw. dedykowane ze względu na cenę wgrę nie wchodzą), czy karty graficzne z odpowiednimi wejsciami i wyjsciami (chciałbym później obrobiony materiał nagrać na kasete VHS) nie pogorszą jakości, czy może lepsza bedzie jakaś karta TV? W ofertach które zebrałem pojawiały się m.in. ATI RAD9000 64 MB DDR, VIVO ; Hercules Radeon 7500 64 MB All-In-Wonder ; Radeon 9100 64 DDR TV-OUT DVI. Tylko w tym ostatnim przypadku dodatkowo zaproponowano mi tuner TV AVER TV STUDIO 303. Mam nadzieję ze znjadzie sie ktoś kto mi tą kwestię wyjaśni.

Pozdrawiam

PS Jeśli znalazłby się ktoś życzliwy, mający doswiadczenie w tym temacie i gotowy na odpowiedzenie na szereg dodatkowych , nurtujacych mnie pytań proszę o kontakt:)

środa, 23 lipca 2003, 12:47
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec