Teraz jest wtorek, 24 listopada 2020, 06:19

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 jak polaczyc jvc grd70 z kompem 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post jak polaczyc jvc grd70 z kompem
zeby moc zgrywac filmy z casety,

pomozcie bo jestem zielony w tej sparawie, co potrzebuje??jakies dodatkowe kableewentualnie oprogramowanie????

czwartek, 24 lipca 2003, 16:38
Bywalec
Bywalec

Mam też tą kamerkę. Wyślij mi swój adres na priv. to może wymienimy się dodatkowo informacjami na jej temat. A jeżeli chodzi o Twoje pytanko to kup sobie jakąś tanią kartę firewire. Ja kupiłem za 120 pln i jesze było do tego ulead video studio basic, na początek wystarczy.

czwartek, 24 lipca 2003, 23:06
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post g
Koris napisał(a):
Mam też tą kamerkę. Wyślij mi swój adres na priv. to może wymienimy się dodatkowo informacjami na jej temat. A jeżeli chodzi o Twoje pytanko to kup sobie jakąś tanią kartę firewire. Ja kupiłem za 120 pln i jesze było do tego ulead video studio basic, na początek wystarczy.

com7@go2.pl, ale nie wiem jak kamere podlaczyc do kompa ;)[/code]

piątek, 25 lipca 2003, 18:42
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Panowie mój adres to basma4@wp.pl proszę dajcie mi troszkę danych i info czy komp o parametrach athlon 1,0 128 ram i 15 gb wonego na dysku + oczywista karta fiwi styknie do zgrywu na kompa i później na CD????? mam zamiar kupi JVC gr 30,,,50,,,70 jak komp za słaby to wezmę 30 a jak styka to 70 lub 50 pytam bo kasa drogą niechodzi a różnica w cenie jednak jest ........dzięki za odpowiedź pozdrówka narka

niedziela, 27 lipca 2003, 12:27
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec