Teraz jest sobota, 28 listopada 2020, 19:25




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
 Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine 
Autor Wiadomość
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 5 listopada 2009, 15:33
Posty: 166
Post Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
Witam

czy ktoś z testujących nowego premiere cs5 i silnik mercury ma kartę GTS250?
ta karta ma CUDA, czytałem że ludzie bez problemu wykorzystują GTX260.

Zastanawiam się czy płacić za upgrade softu czy poczekać jeszcze trochę.

Bardzo proszę o info czy ww. karta wspiera edycję video w nowym premiere.


czwartek, 13 maja 2010, 12:06
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 13 kwietnia 2005, 19:48
Posty: 791
Lokalizacja: Polska
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
A nie możesz sam sprawdzić?
tu masz link co i jak:
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=522846351&blogId=533802682
Mnie sie udało z GTX260.

_________________
OSX 10.14 - FCPX -Canon C100-Sony A7III-Feyu AK2000-TascamDR07 i sporo klamotów do tego.


czwartek, 13 maja 2010, 14:57
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 5 listopada 2009, 15:33
Posty: 166
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
W razie czego -

GTS 250 - działa
GTX 460 - działa również


środa, 13 października 2010, 23:28
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
a to ja mam pytanie z zupelnie innej beczki, ze dziala ok, ale na adobie pisza ze w ten sposob zczitowana karta ma duzo mniejsza wydajnosc niz te dedykowane, przykladowo zamiast 7 layerow rt mamy 3, moze ktos to sprawdzic ?

ja bede mial w przyszlym tygodniu wszystkie mozliwe konfigi i grafiki do cs5, ale moze ktos sie pokusi o sprawdzenie wczesniej


środa, 13 października 2010, 23:54
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 5 listopada 2009, 15:33
Posty: 166
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
to bzdury raczej.
Podczas przesiadki z CS4 na CS5 miałem materiał w którym musiałem równocześnie pokazać pięć równoległych mniejszych okienek w których poruszały się tańczące - skracałem nudną zabawę po oczepinach. Materiał był w HDV i korektą RGB.

na cs4 nawet nie chciał ruszyć, tydzień później otworzyłem projekt w CS5 - 5 ścieżek poszło bez zająknięcia!


piątek, 15 października 2010, 01:42
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: czwartek, 12 czerwca 2008, 02:47
Posty: 203
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
GTS 250 to klon 9800 GTX+, który jest klonem 8800 GTS wersji 512MB (Nvidia lubi odgrzewać kotlety :P ), więc wydajność jest niższa od GTX 260, który jest oparty już na nowym chipsecie i ma 2x większą przepustowość pamięci i więcej procesorów strumieniowych, więc oczywiste jest to, że na 260-tce zdziałamy więcej (we wszystkich zastosowaniach tej karty) niż na 250-tce.


piątek, 15 października 2010, 06:11
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
"to bzdury raczej.
Podczas przesiadki z CS4 na CS5 miałem materiał w którym musiałem równocześnie pokazać pięć równoległych mniejszych okienek w których poruszały się tańczące - skracałem nudną zabawę po oczepinach. Materiał był w HDV i korektą RGB.

na cs4 nawet nie chciał ruszyć, tydzień później otworzyłem projekt w CS5 - 5 ścieżek poszło bez zająknięcia! "

odpowiadasz chlopie na pytanie ze to bzdury i wypisujesz jakies argumenty wogole niezwiazane z tym pytaniem, liczysz na jakies eurogabki albo co ?
chyba cie sie forum z nasza klasa pomylilo


piątek, 15 października 2010, 07:45
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 17:01
Posty: 1521
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
Cytuj:
a to ja mam pytanie z zupełnie innej beczki,

działa byle jak.wczoraj przeliczało mi projekt w Ae i w tym czasie montowałem materiał-korekcja kolorów-ok- żółta kreska- dodane przejście disolve-doopa-podgląd czarny ekran i to samo render,najśmieszniejsze jest ze AE nie wykorzystywał do renderu opengl-tylko do podglądu( tu totalna porażka bo przy włączonym opengl straszne kwasy).
mam gtx460.
ok-da się z nią montować avchd,nie testowałem innych kart z Cuda ale wielu tu pisarzy fantazjuje nad możliwościami kart graficznych które nie są na liście Adobe
nie chce nikogo drażnić tylko tylko zwrócić uwagę na ograniczenia kart bez certyfikatu Adobe

_________________
Sony NEX-VG10 nex5N nex5r Athlon 5600+ 8 gb RAM gtx-460 Adobe CS-5 kuferek do lampy


piątek, 15 października 2010, 11:17
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 5 listopada 2009, 15:33
Posty: 166
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
Degenerado napisał(a):
"to bzdury raczej.
Podczas przesiadki z CS4 na CS5 miałem materiał w którym musiałem równocześnie pokazać pięć równoległych mniejszych okienek w których poruszały się tańczące - skracałem nudną zabawę po oczepinach. Materiał był w HDV i korektą RGB.

na cs4 nawet nie chciał ruszyć, tydzień później otworzyłem projekt w CS5 - 5 ścieżek poszło bez zająknięcia! "

odpowiadasz chlopie na pytanie ze to bzdury i wypisujesz jakies argumenty wogole niezwiazane z tym pytaniem, liczysz na jakies eurogabki albo co ?
chyba cie sie forum z nasza klasa pomylilo


Degenerado daruj sobie uszczypliwości, nie będę schodził do tak niskiego poziomu i odpowiadał na nie. Nie zbieram sog'ów, w dupie mam statystyki.

Prawdę jest że GTS wspiera AME, prawdą jest, że karta jest słabsza od GTX 260 i GTX 280.

Pytałeś, czy karta ogranicza ilość warstw video i edycji w RT.
Podałem Ci przykład, z GTS250 i edycją pięciu równoległych warstw z dodaną korekcją koloru i skalowaniem w rozdzielczości HDV, podgląd poszedł bez zająknięcia. Teraz wyjaśniłem to jaśniej?

Jeśli chcesz żebym sprawdził coś jeszcze daj znać, albo poczekaj na dostęp do wszystkich możliwych konfiguracji i sprawdź sobie sam.

Kumak, na drugim kompie też mam GTX 460, nie zauważyłem problemów z brakiem podglądu przy używaniu zgodnych z AME filtrów i przejść. Możliwe, że to zależy od sterownika i ustawień w panelu NVIDII.
Natomiast eksport faktycznie mnie zawiódł - nie zauważyłem znacznego przyspieszenia w porównaniu do poprzedniej karty 7900GS.
Możliwe, że to efekt braku certyfikatu adobe do tej karty. I tu liczymy na opinię Degenerado, czy testowane przez niego karty zgodne z Adobe faktycznie przyspieszają eksport.


piątek, 15 października 2010, 14:26
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 17:01
Posty: 1521
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
Cytuj:
Kumak, na drugim kompie też mam GTX 460, nie zauważyłem problemów z brakiem podglądu przy używaniu zgodnych z AME filtrów i przejść. Możliwe, że to zależy od sterownika i ustawień w panelu NVIDII
. oto chodzi.. nie wszystkie filtry i przejścia zgodne
procamp sam ok-to samo + inny efekt- ciemno.po wyłączeniu merkury wszystko fajnie i czerwona kreska
sterowniki8.17.12.6061
ciekawy jestem czy Ae z opengl u ciebie kwasi

_________________
Sony NEX-VG10 nex5N nex5r Athlon 5600+ 8 gb RAM gtx-460 Adobe CS-5 kuferek do lampy


piątek, 15 października 2010, 14:41
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
pytalem czy jest roznica miedzy karta dedykowana a karta nie-dedykowana uruchomiona "fixem"
a ty odpowiedziales :

"Podczas przesiadki z CS4 na CS5 miałem materiał w którym musiałem równocześnie pokazać pięć równoległych mniejszych okienek w których poruszały się tańczące - skracałem nudną zabawę po oczepinach. Materiał był w HDV i korektą RGB"

i to ma byc odpowiedz na powyzsze pytanie ?
naucz sie czytac, potem postaraj sie zrozumiec, na koncu odpisz a nie silisz sie na teksty typu
"Degenerado daruj sobie uszczypliwości, nie będę schodził do tak niskiego poziomu i odpowiadał na nie. Nie zbieram sog'ów, w dupie mam statystyki."

i ponownie wypisujesz cos takiego :
Prawdę jest że GTS wspiera AME, prawdą jest, że karta jest słabsza od GTX 260 i GTX 280.
Pytałeś, czy karta ogranicza ilość warstw video i edycji w RT.
( NIE K.... NIE PYTALEM - nie zrozumiales pytania i dalej brniesz )
Podałem Ci przykład, z GTS250 i edycją pięciu równoległych warstw z dodaną korekcją koloru i skalowaniem w rozdzielczości HDV, podgląd poszedł bez zająknięcia. Teraz wyjaśniłem to jaśniej?

a co mnie to obchodzi ? przeczytaj jeszcze raz pytanie, popros kogos o pomoc

"Jeśli chcesz żebym sprawdził coś jeszcze daj znać, albo poczekaj na dostęp do wszystkich możliwych konfiguracji i sprawdź sobie sam."
NIE ! NIE CHCE ! jak masz mi z dupy odpisywac to rzeczywiscie poczekam i sam sprawdze, moze potem jak ktos stanie przed dylematem czy wybrac nowe Quadro czy gtxa 285 czy 460-tke to sie komus ta informacja przyda


piątek, 15 października 2010, 15:09
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 5 listopada 2009, 15:33
Posty: 166
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
bez sensu jest kontynuowanie dyskusji w taki sposób i to na forum, w razie czego zapraszam na prv tam możemy powymieniać poglądy.

Pytanie, czy karta słabsza i mniej wydajna (GTS 250) od zalecanej przez adobe (GTX 280) wydaje się retoryczne.
Jeśli karta z definicji jest mniej wydajna to i gorzej wypadnie przy AME.

Podałem w swojej odpowiedzi przykład, 5 layerów w HDV z korekcją, AME włączony i całość chodziła płynnie. Wynika z tego - GTS 250 wspiera i przyspiesza pracę AME (na pewno nie w takim stopniu jak mocniejsze karty zalecane). Czy przykład który pokazałem nie jest wystarczająco dobry?
Rozumiem, że są projekty gdy nakłada się po kilkanaście warstw - tutaj nie mogę się wypowiedzieć, nie składałem tylu ścieżek video. Jednak wydaje się wysoce prawdopodobne że spora część montażystów nie przekracza w swojej codziennej pracy 3-4 ścieżek.

Nie wiem jak z błędami eksportu, zarówno na GTS 250 jak i na GTX 460 nic takiego nie zauważyłem i mam nadzieję, że nie zauważę.

Degenerado nie obrażaj się i nie dostawaj wkurwa gdy ktoś nie odpowie dokładnie tak jak oczekujesz :)


piątek, 15 października 2010, 17:10
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 17:01
Posty: 1521
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
-PrzemyKu-czy ty korzystasz z Ae?zobacz co robi 460-tka u mniehttp://www.youtube.com/watch?v=DcLi42z_IXQ[url][/url]
krawędzie białe posiepane-bez opengl render super

_________________
Sony NEX-VG10 nex5N nex5r Athlon 5600+ 8 gb RAM gtx-460 Adobe CS-5 kuferek do lampy


piątek, 15 października 2010, 17:47
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
dobra okej

chodzi mi o to.....

stajac przed wyborem kupna karty do cs5 zeby dzialal freddy mamy :

1. quadro
2. gtx 285
3. gtx 260,460,480 i inne z uruchomionym fixem

w tym momencie nie ma znaczenia to co piszesz bo to jest oczywiste ze iles tam layerow karta ktora masz uciagnie , slabsza uciagnie mniej itp
natomiast ciekawe jest ktora z tych kart uciagnie najwiecej przy tym samym sprzecie i w obrebie cs5, bo przy przesiadce z cs4 nie ma o czym gadac

czy zafixowany 460 pociagnie tyle co supportowany 285 ?
czy na przyklad 260 fixowana bedzie lepsza od quadro 3800fx ?

jedno co napisales juz przemawia za kartami dedykowanymi, powiedziales ze nie przyspieszylo ci eksportu, ja juz wczesniej robilem test quadro i bez quadro i nie liczac pracy na timeline bylo skrocenie czasu renderingu o ile pamietam o 20% , takze nie tylko praca na timeline dziala lepiej w przypadku quadro ale i export, wiec teraz chodzi o to zeby znalezc optymalne cenowo i wydajnosciowo rozwiazanie, no niestety trzeba do tego miec kilka kart do porownan


piątek, 15 października 2010, 19:15
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 5 listopada 2009, 15:33
Posty: 166
Post Re: Premiere CS5 GeForce GTS250 i Mercury Engine
cieszę się że wróciliśmy do normalnego tonu dyskusji :)

Masz rację, że trudno porównać, która z tych kart da największego kopa.
Pierwszy wniosek byłby - GTX 480 tylko, że nie sama moc karty ma znaczenie, ilość procesorów CUDA, magistala pamięci, częstotliwości zegarów itp.

Szukałem takich porównań jakiś czas temu, pisałem nawet do dwóch portali zajmujących się komputerami i sprzętem - bez odpowiedzi.
Niestety najczęściej testy skupiają się na grach i 3DMarku, które dla nas montażystów nie są miarodajne.

U mnie stanęło na zakupie najmocniejszej karty na jaką było mnie stać.
Z długim czasem eksportu pogodziłem się i kupiłem drugi, nieco słabszy komputer, który służy tylko do zgrywania materiału, eksportu i wyświetlania gotowych filmów na TV.
Niestety, mocno pofiltrowany materiał ok. 2,5 godziny ze zmianą HDV do FHD trwa około 25-30 godzin :/

Mam nadzieję że gdy zrobisz testy podzielisz się wiedzą :)
Zazdroszczę Ci trochę, bardzo lubię się bawić sprzętem i chętnie sam zrobiłbym coś podobnego gdybym tylko miał dostęp do tych wszystkich kart.


piątek, 15 października 2010, 21:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL