Teraz jest czwartek, 21 listopada 2019, 20:14




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
 Komputer pod Edius 6 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Komputer pod Edius 6
dokladnie, polowa ceny jest OK, za 4tys to mozesz miec nowe bebechy z jakimis mozliwosciami rozwoju


poniedziałek, 20 lutego 2012, 21:23
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: wtorek, 11 marca 2008, 13:27
Posty: 32
Post Re: Komputer pod Edius 6
A co powiecie o tym, lepsze rozwiązanie?
Zestaw i5-2500k
Procesor CORE I5 2500 3.3GHz
ASUS P8Z68-V
KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX
Karta Grafiki GeForce GTX 550Ti 1024MB DDR5/192bit
Dysk Systemowy OCZ DYSK SSD 2.5" 60GB SATAIII VERTEX 3
Dysk Danych SEAGATE 1TB ST31000524AS SATA III 32MB
LG/ASUS Multiwrite
Zasilacz BE QUIET! PUREPOWER L7 730W (BN108) 80+ BRONZE
Obudowa CHIEFTEC CH-09B-B-OP
Inne Uniwersalny Czytnik Kart
Monitor DELL LED 23" U2312HM


poniedziałek, 20 lutego 2012, 21:33
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 31 maja 2010, 11:05
Posty: 1906
Lokalizacja: Opole
Post Re: Komputer pod Edius 6
Narazie odpuść Kartę graficzną(dokupisz po 1-3 zleceniach) a dopłać do I7 i 120-128GB SSD.
Edius będzie działał na zintegrowanej, wiec z Nvidią można troszkę poczekać.

_________________
Obrazek


poniedziałek, 20 lutego 2012, 21:37
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Komputer pod Edius 6
grafika bez sensu, na integrze wszystko juz pracuje, nawet Premiere ktory ma dosc duze wymagania daje rade

p8z68 asusa polecam ale stary revision, gen3 juz dwie mi odpadly przy skladaniu konfigow i przesiadlem sie na gigabytea xp-ud5 tez na z68, moim zdaniem lepsza plyta... i bios normalny :)


poniedziałek, 20 lutego 2012, 22:00
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: wtorek, 11 marca 2008, 13:27
Posty: 32
Post Re: Komputer pod Edius 6
Kwestia dołożenia do i7 to pewno ok 300 zł a więc chyba warto


poniedziałek, 20 lutego 2012, 22:07
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 31 maja 2010, 11:05
Posty: 1906
Lokalizacja: Opole
Post Re: Komputer pod Edius 6
Degenerado napisał(a):
przesiadlem sie na gigabytea xp-ud5 tez na z68, moim zdaniem lepsza plyta... i bios normalny :)

E no efi jest fajne :) Asrocków nie próbowałeś?

_________________
Obrazek


poniedziałek, 20 lutego 2012, 22:41
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Komputer pod Edius 6
10x szybciej ustawiam zwykly bios sama klawiatura, kwestia przyzwyczajenia

asrockow malo uzywam bo najczesciej zamawiam sprzet z kilku hurtowni przez sklep znajomego, o ile asusy i gigabyte wyzsze modele sa zawsze od reki i jakby co to wymieniam tez od reki (jak cos nie gra) to asrocki trzeba zamawiac i czekac, mam na mysli te wyzsze modele powyzej 700zl

nie mam specjalnie przeciwwskazan ale jak cos dziala bez zastrzezen to nie testuje nowych rozwiazan dopoki mnie sprzet albo klient nie zmusi


poniedziałek, 20 lutego 2012, 22:51
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 18 maja 2005, 15:30
Posty: 466
Post Re: Komputer pod Edius 6
Witam, planuje male wiosenne odswiezenie swojego kompa. Przymierzam sie do wymiany procka na i7 2600k oraz plyty glownej. Dotychczas z tego co wywnioskowalem z forum do edka najlepiej bylo stosowac plyte ASUS P8Z68-V Z68 z powodu na osiagi LucidLogix® Virtu przy kompresji, czy cos zmienilo sie w tym temacie ?


środa, 4 kwietnia 2012, 14:40
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 23 marca 2003, 20:25
Posty: 1600
Lokalizacja: Tarnów
Post Re: Komputer pod Edius 6
Tak.
Chipset Z68 jest już "be" .... :lol:
Jak chcesz być "na topie" kup płytę główną na chipsecie Z77 ....:

http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_S ... /P8Z77_WS/

Możesz używać "starego i wolnego procka" - i7 2700k, lub nadchodzących IVY BRIDGE: i7 3770k ... :mrgreen:

----------------------------------------
http://www.facebook.com/bsmultimedia
http://www.vimeo.com/user534596
http://www.bsmultimedia.sklep.pl
2 x Xeon E5680 / EVGA SR2/ 48GB DDR3 ECC-R Kingston / nVidia GTX 590 / BD-R LG / SSD OCZ 240GB / Areca Raid 512MB cache - 4 TB HDD SATA III / Win 7 PRO 64bit / BEQUIET DARKPOWER PRO P8-1000W / Adobe CS5.5 Production Premium / Edius 6.06 / Sony NEX-FS100 / Canon 5D Mark II i kilka szkieł ...

_________________
FACEBOOK
BSMultimedia


środa, 4 kwietnia 2012, 15:02
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 18 maja 2005, 15:30
Posty: 466
Post Re: Komputer pod Edius 6
Bogusław Spala napisał(a):
Tak.
Chipset Z68 jest już "be" .... :lol:
Jak chcesz być "na topie" kup płytę główną na chipsecie Z77 ....:

http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_S ... /P8Z77_WS/

Możesz używać "starego i wolnego procka" - i7 2700k, lub nadchodzących IVY BRIDGE: i7 3770k ... :mrgreen:

testowal Pan juz ta plyte ? bo musze przyznac ze cena niejest taka straszna...


środa, 4 kwietnia 2012, 15:30
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 23 marca 2003, 20:25
Posty: 1600
Lokalizacja: Tarnów
Post Re: Komputer pod Edius 6
Jeszcze nie.
W PT dostanę ASUS'a Asus P8Z77-V Deluxe .... :mrgreen:
i docelowo procesor i7 3770k do tej płyty wraz z "pamiątkami" Corsair DDR3 32GB(4x8GB) 1600MHz Vengeance CL10.

----------------------------------------
http://www.facebook.com/bsmultimedia
http://www.vimeo.com/user534596
http://www.bsmultimedia.sklep.pl
2 x Xeon E5680 / EVGA SR2/ 48GB DDR3 ECC-R Kingston / nVidia GTX 590 / BD-R LG / SSD OCZ 240GB / Areca Raid 512MB cache - 4 TB HDD SATA III / Win 7 PRO 64bit / BEQUIET DARKPOWER PRO P8-1000W / Adobe CS5.5 Production Premium / Edius 6.06 / Sony NEX-FS100 / Canon 5D Mark II i kilka szkieł ...

_________________
FACEBOOK
BSMultimedia


środa, 4 kwietnia 2012, 15:44
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Komputer pod Edius 6
Boguslaw to wrzuc jak mozesz info o tym czy jest sledz do firewire i jak zachowuja sie dwie katy graficzne, bo w instrukcji jest ze w sli pcie przestawia sie w tryb x8 a to lipa jakas by byla


środa, 4 kwietnia 2012, 15:53
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 20 lutego 2006, 22:29
Posty: 672
Post Re: Komputer pod Edius 6
Wchodząc w nowsze warto poszukać lub poczekać na płytę z interfejsem Thunderbolt.
Można nim przesłać większe strumienie np. zapisując sygnał 1920x1080 60p bezpośrednio na dysku komputera.
Na razie Intel ma jedną płytę, ale inni też się tym zaszczepią.
Nowy chipset wnosi jedynie obsługą USB3 i może poprawia błąd z obróbką plików 23,97?
Następna generacja, czyli za rok wniesie obsługę rozdzielczości 4k z karty graficznej zintegrowanej na płycie.


czwartek, 5 kwietnia 2012, 10:42
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 18 maja 2005, 15:30
Posty: 466
Post Re: Komputer pod Edius 6
Panie Jacku wszystko fajnie i pieknie, tylko zastanawiam sie kiedy pokaza sie plytki Thunderbolt i jakie ceny osiagna ;) Tak jak pisalem planuje odswiezyc kompa a nie przeprowadzic rewolucje (powody finansowe)...


czwartek, 5 kwietnia 2012, 12:47
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 20 lutego 2006, 22:29
Posty: 672
Post Re: Komputer pod Edius 6
Kość obsługująca to dzieło kosztuje ok 20 zielonych. Jak to się przełoży na ceny płyt?
Możemy sobie pośpiewać: tanio już było. Azjaci chcą więcej zarabiać i ceny rosną. Szkoda też omijać nowości, ponieważ nie ma co zrobić z poprzednim sprzętem.
Zalecam troszkę zaczekać aż sytuacja się wyklaruje. Na ósmego zapowiedzieli odsłoną.

Pozdrawiam


czwartek, 5 kwietnia 2012, 13:14
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL