Teraz jest piątek, 18 października 2019, 03:37

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 Początki trudne dlatego pytam. 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Początki trudne dlatego pytam.
Witam Was. To mój pierwszy post także się przedstawię. Jestem Przemek i pochodzę ze Śląska. Fotografuję analogiem i sam wywołuję, od pewnego czasu posiadam Panasonica NV-GS280 i przyszedł czas na przeniesienie filmów z kaset DV a następnie obróbkę. Po przeczytaniu kilku artykułów i tutoriali wiem, że wiem mniej niż przed.
Może opiszę konkrety, zaopatrzyłem się na początek w VirtualDub 1.6.5 i na tym stanęło. Dodam, że jestem w tym wszystkim zielony jak Shrek i proszę Was o pomoc w wytłumaczeniu lub skierowaniu w odpowiednim kierunku bym mógł stworzyć dobrze wyglądający film o niewielkich rozmiarach na dysku twardym.
Zainstalowałem pare kodeków min. Mpeg-4, FFDShow ale za Chiny nie wiem co z nimi zrobić. Gdy wybieram w VirtualDubie Capture to AVI a następnie Compression i wybieram FFDShow to nie mogę w polu Encodera znaleźć MPEG-4.
Przepraszam jeśli napisałem w zlym dziale ale bardzo zależy mi na tej operacji. Proszę o pomoc i z góry dzięki.

poniedziałek, 27 lutego 2012, 11:15
Moderator
Moderator

Post Re: Początki trudne dlatego pytam.
http://www.filmowiec.pl/artykuly/kategoria/2_dla_poczatkujacych
http://www.swiatobrazu.pl/forumwideo/viewtopic.php?f=8&t=26098
http://www.videoaudio.pl/artykuly-audio-video.htm
http://www.100fps.com/
Przy tworzeniu DVD opuść w ogóle etap Divx itp. Im mniej konwersji, tym lepiej.

poniedziałek, 27 lutego 2012, 13:19
Nowy
Nowy

Ale ja dalej nie wiem od czego zacząć. Jaki twoim zdaniem powinienem kodek ściągnąć? A może paczkę kodeków, a może ani jedno ani drugie. W sumie nie wiem nawet czy posiadam odpowiedni program (VirtualDub).

poniedziałek, 27 lutego 2012, 16:25
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

W tej sytuacji najbardziej odpowiedni program to Windows Movie Maker.