Teraz jest piątek, 4 grudnia 2020, 01:08




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 AAF CS6 i GTX660 problem 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 10 marca 2009, 15:30
Posty: 357
Post AAF CS6 i GTX660 problem
Nabyłem GTX660 jako polecanego prze niektórych do AAF i mam problem. GPU jest wykorzystywane w innych programach np. AP czy Photoshop, a w AAF nie lub bardzo kiepsko tz. przy podglądzie lub randerze chodzi kilku krotnie wolniej niż samo CPU. Próbowałem już chyba wszystkiego tj. sterowniki do karty od wersji 301.42 po najnowsze, przeinstalowałem AAF, wszelkie ustawienia w programie wg. tego linku http://www.studio1productions.com/Articles/AfterEffects.htm. Już nie wiem co dalej. Płyta główna to ASROCK Z77pro4 i Intel i5 3570k, RAM 16Gb.

_________________
Nikon Z6, 3x Lumix G80, SonyCX900, Nikon D750, D7200, D7000, ZHIYUN GIMBAL CRANE, ZHIYUN Weebill Lab, Mavic Pro, Lumix FZ-2000


poniedziałek, 10 czerwca 2013, 10:16
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
może masz zle postawiony system, brak sterownikow od chipsetu albo dyski chodza na sterowniku Microsoftu zamiast od producenta, jest sporo opcji, jak chcesz mogę zerknąć przez teamviewer (kontak na priva) to Ci mniej więcej powiem co nie pasuje


poniedziałek, 10 czerwca 2013, 10:29
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 10 marca 2009, 15:30
Posty: 357
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
Odezwę się wieczorem.

_________________
Nikon Z6, 3x Lumix G80, SonyCX900, Nikon D750, D7200, D7000, ZHIYUN GIMBAL CRANE, ZHIYUN Weebill Lab, Mavic Pro, Lumix FZ-2000


poniedziałek, 10 czerwca 2013, 10:45
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 10 marca 2009, 15:30
Posty: 357
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
Podmieniłem bios na najnowszy, przeinstalowałem wszystkie sterowniki do płyty,poprzerzucałem cache na inne dyski i dalej to samo. RAM Preview przy ustawieniu Clasic3D liczy się po kilkanaście klatek na sek. obciążenie GPU=0, ustawienie Ray-traced 3D 0,8 klatki/sek obciążenie GPU impulsowo po 90%.

_________________
Nikon Z6, 3x Lumix G80, SonyCX900, Nikon D750, D7200, D7000, ZHIYUN GIMBAL CRANE, ZHIYUN Weebill Lab, Mavic Pro, Lumix FZ-2000


poniedziałek, 10 czerwca 2013, 21:16
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
może taki projekt....


poniedziałek, 10 czerwca 2013, 21:32
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 10 marca 2009, 15:30
Posty: 357
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
Sprawdziłem 3 inne projekty, na każdym to samo. GPU 2-3 /sek CPU 12-16/sek

_________________
Nikon Z6, 3x Lumix G80, SonyCX900, Nikon D750, D7200, D7000, ZHIYUN GIMBAL CRANE, ZHIYUN Weebill Lab, Mavic Pro, Lumix FZ-2000


poniedziałek, 10 czerwca 2013, 21:55
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
jak Ci napiaslem wcześniej, mogę zerknąć przez team viewera, to jest cs 6 ?


wtorek, 11 czerwca 2013, 03:11
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 10 marca 2009, 15:30
Posty: 357
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
Tak CS6. Nie używam AAf zbyt często i dałbym radę na samym CPU ale szkoda żeby grafika leżała odłogiem. Może odezwę się wieczorem na PW.

_________________
Nikon Z6, 3x Lumix G80, SonyCX900, Nikon D750, D7200, D7000, ZHIYUN GIMBAL CRANE, ZHIYUN Weebill Lab, Mavic Pro, Lumix FZ-2000


wtorek, 11 czerwca 2013, 09:18
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: piątek, 1 czerwca 2012, 11:26
Posty: 79
Post Re: AAF CS6 i GTX660 problem
zedgrajewo napisał(a):
RAM Preview przy ustawieniu Clasic3D liczy się po kilkanaście klatek na sek. obciążenie GPU=0, ustawienie Ray-traced 3D 0,8 klatki/sek obciążenie GPU impulsowo po 90%.


Ale Classic 3D, a Raytraced 3D to zupełnie inne siliniki renderujące.
Przez CUDA wspomagany jest tylko Raytraced 3D. Więc zrób test z włączonym renderowaniem na GPU i na CPU ale przy Raytraced 3d.


wtorek, 11 czerwca 2013, 10:19
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL