Teraz jest czwartek, 24 października 2019, 02:19

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Prośba o pomoc przy wskazaniu modelu do zakupu 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Prośba o pomoc przy wskazaniu modelu do zakupu
Cześć,

chcę kupić nowy laptop. Jestem muzykiem i planuję w niedalekiej przyszłości samodzielnie nagrywać i publikować filmy z moich koncertów, dlatego ponieważ przyszła pilna potrzeba zakupu nowego laptopa, chciałem najpierw "na wyrost" kupić sprzęt, który umożliwi mi swobodną obróbkę filmów w bardzo dobrej jakości. W ciągu kolejnych miesięcy planuję systematyczne dokupywanie kamer, aparatów itp.
Przeglądając Forum szybko przypadł mi do gustu polecany tu przez wielu laptop Dell Precision M6600. Mam jednak problem ze znalezieniem i wybraniem zaufanego źródła, jako że wszystkie sprzedawane modele są używane, ponadto widzę, że komputer ten występuje w wielu konfiguracjach - procesor i7 lub i5, RAM 4-32GB, dyski SSD,SSHD,HDD itp. - które zapewne znacząco zmieniają jego przydatność do pracy.
Dlatego chciałbym prosić o radę i pomoc we wskazaniu aukcji na Allegro lub sklepu, gdzie model i konfiguracja komputera jest optymalna, a cena proporcjonalna. PS: Chętnie zastanowię się również porównywalnym modelom tego samego producenta.

Na koniec rozległe uzupełnienie - bez znaczenia dla meritum sprawy:
Jako zawodowy muzyk muszę promować się poprzez publikowanie profesjonalnej jakości filmów. Nie mam na razie możliwości zlecania tego komukolwiek. Powinno mnie być natomiast stać na zakup kompletu odpowiedniego sprzętu w tym roku. Zaczynam od laptopa, bo komputer mam tak stary, że muszę już kupić nowy. Pomocy na profesjonalnym forum szukam dlatego, że mam bardzo mało czasu na interesowanie się tym samemu - praca i ćwiczenie gry na instrumencie zajmuje mi większość dnia.
PPS: A czy sprzedawany przez tego Niemca model do czegoś się nadaje?

środa, 23 marca 2016, 10:53
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec