Teraz jest piątek, 18 października 2019, 22:06

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Prośba o zerknięcie na moja konf. kompa 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Prośba o zerknięcie na moja konf. kompa
Witajcie, to mój pierwszy post, więc chciałem się przywitać.
Proszę zerknijcie na moją konfigurację komputera pod After Effects.
Nie znam się na sprzęcie, więc każda uwaga będzie dla mnie cenna.

https://proline.pl/koszyk/3655ac91

sobota, 23 lutego 2019, 23:17
Moderator
Moderator

Post Re: Prośba o zerknięcie na moja konf. kompa
Pewnie sprawdziłeś z jakimś kalkulatorem mocy, więc nie dlatego że zasilacz za słaby, a dlatego że zasilacz obciążony w połowie, góra w dwóch trzecich, jest bardziej efektywny, cichy i dłużej zachowuje sprawność, więc może rozważ coś lekko mocniejszego?

niedziela, 24 lutego 2019, 19:48
Nowy
Nowy

Tak, to była moja obawa, że trochę za słaby, 650W wystarczy?
Druga niepewność to Zotac, może jest coś "lepszego" w okolicach tej ceny?

niedziela, 24 lutego 2019, 20:12
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jeśli możesz jeszcze trochę poczekać na ocenę, bo to generalnie wygląda przyzwoicie, ale dlatego trzeba się dokładnie wgryźć w szczegóły i posprawdzać wszystkie specyfikacje. Właśnie policzyć dobrze zasilacz, policzyć wydzielane ciepło i porównać z wydajnością wentylacji obudowy, zajrzeć do recenzji i testów.
Ja w pierwszej kolejności zwróciłem uwagę na mobo, w aspekcie dwóch dysków NVMe. Trzeba sprawdzić jaka jest ich dynamika termiczna. Płyta ma fabryczne rozpraszacze ciepła, ale to nie zawsze się sprawdza. A tu jeden dysk jest wciśnięty pod GPU, drugi dostaje z niej ciepły nawiew. Nie ma miejsca żeby w razie czego dołożyć radiatory czy jakiś dedykowany nawiew, gdyby to okazało się potrzebne.

poniedziałek, 25 lutego 2019, 01:58
Nowy
Nowy

Może więc jakieś AIO puszczone z góry typu Kraken x62?

poniedziałek, 25 lutego 2019, 07:28
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec