Teraz jest wtorek, 22 października 2019, 10:56

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Jaki złożyć komputer 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Jaki złożyć komputer
Mam (od niedawna ) kamerę cyfrową a stoje przed koniecznością wymiany komputera. Nie znam się na komputerowej obróbce video
dopiero się będę uczył. Pomóżcie, jaki złożyć sprzęt co jest ważne czy lepszy jest procesor Pentium 4 cz AMD słyszałem, że te ostatnie się przegrzewają. O co powinienem przede wszystkim zadbć o jakie podzespoły. Mogę wydać maksimum ok. 3000 - 3500 zł na komputer bez monitora. Chciałbym też aby ten zestaw mógł posłużyć dzieciom
do ciekawszych gier. Bardzo proszę o radę

Zbyszek

poniedziałek, 2 lutego 2004, 15:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Jaki złożyć komputer

Ostatnio edytowano piątek, 1 października 2004, 18:32 przez jam3, łącznie edytowano 1 raz

poniedziałek, 2 lutego 2004, 16:03
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec