Teraz jest niedziela, 21 października 2018, 15:46

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Do 4tys. do amatorskich efektów specjalnych 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Do 4tys. do amatorskich efektów specjalnych
Witam
Jestem teraz na kupnie kamery cyfrowej, niestety nie mam doświadczenia w firmach które je produkują ani na jakie funkcjie i parametry patrzyć. Kamera nie tylko ma mi służyć do nagrywania amatorskich filmów np. z imprezy u rysia ale potrzebuje ją do troche ambitniejszych żeczy jak np. film + efekty specjalne (3DSMAX, After Effects), montaż, greenscreen itp. Nie są to jakieś niewiadomo jakie produkcje tylko raczej zabawa. No i żeby nie było problemów ze zgrywaniem filmu na kompa, ani nie było to zbyt uciążliwe . Do wydania mam ok. 4000 zł. Nie wiem także czy się pakować w kamere z 3 przetwornikami CCD, czy to wogóle ma sens, jaki ma mieć format zapisu itp.

piątek, 15 kwietnia 2005, 19:51
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Na wszystkie postawione w poście pytania i wątpliwości znajdziesz odpowiedź na tym forum wystarczy trochę poszukać.

Kamera będzie Ci służyła tylko do nagrywania filmów, bo do montażu i efektów specjalnych o których piszesz potrzebny jest tylko komputer i programy. A problemy ze zgrywaniem filmów nie występują po stronie kamery a tylkom po stronie komputera i softu.

Format zapisu - tylko DV.

piątek, 15 kwietnia 2005, 21:15
Stały bywalec
Stały bywalec

3D Studio MAX kosztuje ok. 20 tys zł, więc musisz dozbierać 16tys na sam program (nie licząc kamery), After Effect podejrzewam,że około 3 tys zł plus tańsza amatorska kamera miniDV ok. 1,5 tys zł.
Najpierw proponuję zastanowić się nad tym, jakie są Twoje potrzeby? co tak naprawdę chcesz robić? czy to ma być zabawa, czy coś więcej
Pozdrawiam

piątek, 15 kwietnia 2005, 21:53
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec