Teraz jest środa, 23 maja 2018, 12:28

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 kamera w systemie NTSC ?? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post kamera w systemie NTSC ??
witam :) przeczytalem chyba ze 100 postow o kamerach sprowadzanych z Ameryki znalzlem duzo pozytywnych opini i negatywnych ale zadna mnie nie bylo odpowiedzi na moje pytanie .....

jestem kompletnym amatorem potrzebuje kamery zeby jechac na wakacje nagrac sobie film i obejrzec go po powrocie :P ...
interesuje mnie kamera PV-GS150 czytalem ze jest dobra ... mam komputer i nagrywarke DVD wszystkie filmy mam zamiar zgrywc na plytki DVD... z programami tez nie bedzie problemu.... czy jest to jakis problem ze bedzie ona NTSC .. powtarzam nie chce nagrywac to na VHS w obrobke tez nie bede sie bawil poprostu " zgrac i wypalic na DVD" ... oczywizscie wiem ze bede musial kupic przejsciowke na polskie gniazdka .. bo z tego co czytalem kamera dziala od 110 -240 V ...jezeli nie to prosze mnie poprawic :).... z gory dziekuje za odpowiedz

aha i jezeli uwarzacie ze ta kamera jest za dobra do domowego urzytku to chetnie prosilbym o nazwy troszke tanszych dzieki

i jeszcze jedno po podlaczeniu przez s-video do mojego telewizora bede mogl cos obejrzec ?? jezeli kamere bede mial w NTSC dzieki

wtorek, 30 sierpnia 2005, 13:54
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Kupuj kamere w NTSC... nie ma zadnych problemow, sam uzwyam Canona Optura 20 pracujacegow NTSC. Jesli ma to byc palone na DVD nie ma naprawde zadnych problemow :) A co do napiecia, do mojego Canona dolaczona jest ladowarka ktora pracuje z roznymi napieciami i wystraczylo tylko dokupic przejsciowke, albo dolaczyc zwykly kabel uzywany do zasilania np. mini wiezy :)

Pozdrawiam serdecznie!

wtorek, 30 sierpnia 2005, 16:23
Nowy
Nowy

dzieki no to problem juz mam z glowy jeszcze tylko musze sie dowiedziec czy w panasonicach jest tak samo z napieciami :) pozdrawiam

wtorek, 30 sierpnia 2005, 20:20
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec