Teraz jest sobota, 26 maja 2018, 04:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Kamera między 3000zł - 4000 zł do ... 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Kamera między 3000zł - 4000 zł do ...
Witam

Chcę kupić kamerę z przedziału jak w temacie. Byłbym w 100% zdecydowany na Sony HC90 jednak martwi mnie jeden jej mankament: zużycie baterii. Z tego co widzę na standardowej baterii wytrzymuje (50-60min) a na rozszerzonej (NP-FA70) 2 godz. 50 minut. W porównaniu z innymi kamerami nawet tymi Sony tylko niższymi modelami jest to bardzo mało. Czy ktoś wie czym to może być spowodowane i czemu tak dobra kamera (bo jakość obrazu jest świetna) ma tak słabą baterię?

Zależy mi bardzo na jakości obrazu. Rozważałem też PANASONIC NV-GS250 jest sporo droższa ale jak porównywałem jakość fotek to Sony wypada lepiej. Doradźcie mi coś. Chcę mięć b. dobry obraz oraz mocną baterię. Jestem programistą grafiki i noszę się z zamiarem pisania programów operujących na pikselach dlatego jakość obrazu jest dla mnie bardzo ważna) A może da się do Sony kupić jeszcze mocniejszą baterię?

Mam jeszcze jedno pytanie zastanawia mnie co jest wygodniejsze (Pierścień do ustawiania ostrości (Panasonic) czy dotykowy panel (Sony), może ktoś ma doświadczenia z obydwoma systemami?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

wtorek, 31 stycznia 2006, 09:34
Bywalec
Bywalec

Rownież miałem dylemat między tymi dwoma kamerkami tzn. HC90 oraz GS250. Postawiłem na Panasonica, który okazywał się prawie pod każdym względem lepszy. Nie wiem skąd masz info, że Sony robi lepsze fotki - najlepij sam zobacz na stronie (w dolnej części stronki):
http://www.videomax.ru/tests/hc90-gs250-dz7/
i tu kolejne porównanie:
http://www.videozona.ru/video_tests/dec2005/