Teraz jest piątek, 19 października 2018, 11:12




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Jaką kamerę za okolo 1500 zl 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 26 listopada 2005, 16:24
Posty: 94
Post Jaką kamerę za okolo 1500 zl
Witam

Przede wszystkim zalezy mi na jakosci kreconego materialu przy obrobce na kompie. Modele do ktorych sie przymierzam to

CANON MV960
Panasonic NV-GS27 GS 27
CANON MV300 1,3mln
Sony MiniDV DCR-HC35

ze wskazaniem na ta ostatnia. Czy to dobry wybor, czy moze w tej cenie kupi sie lepszy sprzet. Jezeli bedzie trzeba doplacic np 200-300zl ze znaczna poprawa jakosci to w ostatecznosci jestem w stanie to zrobic, jednak wolalby pozostac przy funduszu 1500zl. Co o tym myslicie ?

Pozdrawiam


poniedziałek, 10 kwietnia 2006, 19:56
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: niedziela, 3 lipca 2005, 23:15
Posty: 6
Lokalizacja: Śląsk
Post 
Kolego Benusso! Za 1500 zł niestety jakość kamer (nowych )jest prawie taka sama. Różnią je mało istotne szczegóły rozdmuchane tylko przez reklamę każdej z wymienionych firm.
Dokładając ok 300 PLN kupisz kamerę Panasonic NV GS 75 lub jej następczynię GS 180 i tu dopiero zaczyna się jakość jeśli chodzi o obraz nagrany. Nie znaczy że i te kamery nie mają wad ale jakość obrazu porównywalna jest z dużo droższymi modelami konkurencji. Wszystko co piszę jest sprawdzone w praktyce przeze mnie i wielu innych użytkowników kamer DVmini. Wybór należy do Ciebie.

[ Dodano: Pon Kwi 10, 2006 9:47 pm ]
Zapomniałem dodać że ceny podaję na podstawie przeglądu aukcji Allegro a nie sklepowych. Pozdrawiam!


poniedziałek, 10 kwietnia 2006, 20:44
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 26 listopada 2005, 16:24
Posty: 94
Post 
http://www.allegro.pl/item95351734_pana ... redyt.html

No mam ta kamerke na wzgladzie i sie zastanawiam. Jezeli jakos jej nagrania jest duzo lepsza to jestem w stanie wylozyc ta kase.

[ Dodano: Wto Kwi 11, 2006 5:10 pm ]
Tylko kamera ta ma zoom optyczny tylko 10x czy to nie za malo ?


poniedziałek, 10 kwietnia 2006, 21:10
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: niedziela, 3 lipca 2005, 23:15
Posty: 6
Lokalizacja: Śląsk
Post 
Witam. Im większy zoom w takich kamerkach z cyfrowym stabilizatorem tym większe drgania których nie sposób zniwelować. Elektronika nie daje rady z utrzymaniem idealnym nawet przy powiększeniu x 10 a co dopiero przy większych. Radzi sobie stabilizator optyczny ale to następne dodatkowe pieniążki( Panasonic NV GS 250/280 - ok 2600 PLN)
Z tych tanich kamer ( do 2000 ) najlepszy stabilizator cyfrowy ma wedlug mnie Canon z przetwornikiem 1.33 mln. np MVX 300, lepszy niż Panasonic nie mówiąc o Sony z tego przedziału cenowego. Niestety obraz , choć niezły ale do Panasonica się nie umywa.
Tak się składa że każda z kamer ma jakieś wady i zalety i tylko ty sam musisz wybrać co dla ciebie jest lepsze. Najprościej byłoby wziąć pieniądze , iść do dużego sklepu z tego typu sprzętem, kupić kasetkę mDV i poprosić obslugę o udostępnienie kamer które cię interesują i nagrać kawałki uwzględniając w nich wszelkie możliwe warunki. Największe zbliżenie, szczegóły obrazu w ciemnym kącie , kolory i szumy na obrazie. Zapisać na kartce jaki kawałek z jakiej kamery i w domu spokojnie porównać obrazy na pożyczonej kamerce podłączonej przez A/V do telewizora ( monitor komputerowy fałszuje to co jest faktycznie na taśmie)Myślę że o balansie bieli i tego typu podstawach coś już wiesz więc taki test w sklepie na pewno pozwoli ci dokonać wyboru.


wtorek, 11 kwietnia 2006, 19:01
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 10 lutego 2006, 19:36
Posty: 660
Lokalizacja: WR
Post 
Benusso napisał(a):
http://www.allegro.pl/item95351734_panasonic_nv_gs180_3_x_ccd_2_3ml_kredyt.html

No mam ta kamerke na wzgladzie i sie zastanawiam. Jezeli jakos jej nagrania jest duzo lepsza to jestem w stanie wylozyc ta kase.


tez sie zastanawiam nad ta kamera. Tyle ze na allegro bym jej nie kupil, jakos jestem uprzedzony ;) Wolalbym zakup w jakims sklepie internetowym w takiej samej cenie.


wtorek, 11 kwietnia 2006, 19:18
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 26 listopada 2005, 16:24
Posty: 94
Post 
Ta aukcja wystawiana jest przez sklep z mojego miasta, wiec kupie ja osobiscie w siedzibie sklepu.

Mysle ze zdecyduje sie na ten model, do tego co potrzebuje raczej zoom nie bedzie mi potrzebny bo bede filmowal z bliska, a jezeli wezme gdzies na wyjazd prywatny czy cos to znowu jakiegos konkretu nie potrzebuje na pamiatce, a moze kiedys bedzie mnie stac na profesjonalny sprzecior.

Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam


wtorek, 11 kwietnia 2006, 20:17
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 8 grudnia 2004, 19:44
Posty: 101
Post 
Mike102 jak chcesz ze sklepu internetowego to szukaj tu:
http://www.skapiec.pl
http://www.kupujemy.pl

_________________
- Po co kłamać, skoro wystarczy mówić prawdę, żeby nam nie wierzono. (Henri René Albert Guy de Maupassant)


wtorek, 11 kwietnia 2006, 23:20
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 10 lutego 2006, 19:36
Posty: 660
Lokalizacja: WR
Post 
Sni napisał(a):
Mike102 jak chcesz ze sklepu internetowego to szukaj tu:
http://www.skapiec.pl
http://www.kupujemy.pl


juz tam wczesniej zagladalem, ale mimo to dzieki ;)


środa, 12 kwietnia 2006, 00:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL