Teraz jest czwartek, 18 października 2018, 11:29

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 HDR-HC3 czy dopłacić do HVR-A1E 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post HDR-HC3 czy dopłacić do HVR-A1E
Witam
Jestem amatorem.
Chcę kupić kamerkę HDV
Początkowo mój wybór padł na nową HC3 (mała fajna dla turysty), ale apetyt rośnie w miarę poznawania tematu i teraz patrzę też na HVR-A1E - no to już dla mnie b.drogo o lepszej nie moge myśleć.
Proszę o podpowiedzi tych co mieli do czynienia z wymienionymi modelami o jakieś wyrażenie opini na ich temat tj wad lub zalet, najlepiej gdy będą jakoś uzasadnione.

środa, 26 kwietnia 2006, 23:33
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

W ATI Catalyst w zakładce Klawisze dostępu w pozycji "Uruchom pulpit nawigacyjny" z literki c zmieniłem na b i mój komputer ponownie zaczoł pisać "ć"

poniedziałek, 1 maja 2006, 09:23
Nowy
Nowy

HC3- wróżę jej fantastyczną karierę.

Może jednak, tak Tarota zostawmy w spokoju?
Czyżby nikt się organoleptycznie z tym nie spotkał :?:

piątek, 5 maja 2006, 11:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Zastanawiałem się jakiś czas temu nad wyborem HC1 i na szczęście przeważyła szala na HVR-A1E... Dzięki temu wyborowi zrealizowałem kilka zleceń, których bym nie zrobił HC1...
Tak więc nie wiem jak z przetwornikiem w HC ale w HVRA1E jest 1/3"... zdjęcia w ciemnych pomieszczeniach wychodzą świetnie, obiektyw ze stałym światłem F1.8, fantomowe złącza mikrofonowe gdy będziesz nagrywał coś bardziej zaawansowanego akustycznie nie obędzie się..., tryb 25p, tryby cinema tone - pięknie wychodzi kolor skóry, obsługa DVCAM, której nie ma w modelu konsumenckim... poza tym wyjście kompozytowe, niezależna nagrywanie dwóch ścieżek audio (przez XLR), wszystkie parametry ustawiane manualnie.

Z wad, które odkryłem... "szeroki kąt" to tylko 40mm w skali filmu 35mm, czyli za wąsko gdybyś np. chciał chałturzyć po weselach...