Teraz jest środa, 23 maja 2018, 10:38

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Kamera dla ornitologa 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kamera dla ornitologa
Witam.
Jestem z zamiłowania ornitologiem. Chciałbym kupić jakąś kamerę cyfrową.. ale
jestem zupełnie "zielony" w temacie... :( Powiedzmy, że mogę wydać maksymalnie jakieś 2500-3000 zł.
Zależy mi na trzech rzeczach:
1. Jak największym zoom'ie optycznym.
2. Stabilizatorze obrazu.
3. Małych rozmiarach kamery.
Być może na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę, ale nie bardzo wiem na co. Zdaję sobie sprawę, że duży zoom optyczny, to słaba rozdzielczość, ale zdjęć raczej nie bedę tą kamerą robił...

Prosiłbym o pomoc w doborze czegoś dla mnie odpowiedniego.
PS. Myślałem np. o tym:
http://www.samsung.com/pl/products/came ... _d364w.asp
albo JVC GZ-MG21 (niestety na stronie JVC nie ma dokładnej specyfikacji, ale
jest to model z 32-krotnym zoom'em optycznym i twardym dyskiem 80 GB).
Oczywiście może być coś zupełnie innego.

wtorek, 30 maja 2006, 11:07
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

z mojego doswiadczenia odradzilbym kupno kamery samsunga.
Jesli bedziesz chcial w jakis sposob montowac to co nagrasz, to lepiej kupic kamere na kasetki miniDV.
Widzialem ostatnio w MM nieduza kamere panasonica z zoomem optycznym 30x, ale chyba nagrywala na plytki dvd :?
Piszesz ze przy zoomie optycznym jest slaba jakosc... To raczej przy cyfrowym tak sie dzieje, ale pamietaj ze i tak musisz uzywac statywu jesli bedziesz filmowal z zoomem swoje zainteresowania ;)

wtorek, 30 maja 2006, 12:13
Nowy
Nowy

Prze słabą jakość rozumiałem małą liczbę pikseli.
A dlaczego odradzasz Samsunga ? Ten model, który podałem, jest na kasety miniDV...

wtorek, 30 maja 2006, 12:24
Stały bywalec
Stały bywalec