Teraz jest środa, 23 maja 2018, 03:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Kamera dla poczatkujacego 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Kamera dla poczatkujacego
Niedawno zainteresowalem sie montazem filmow w takich programach jak Vegas itp. Jednak, jesli chodzi o sprzet, mam do dyspozycji jedynie aparat cyfrowy Canona. Teraz chce zaczac robic cos powazniejszego, wiec chce kupic kamere. Niestety jestem zupelnie zielony w tym temacie, wiec jak bede zadawal oczywiste pytania, to prosze sie nie smiac.

W ogole czego szukam: chodzi o sprzet niedrogi, poniewaz nie zarabiam wlasnych pieniedzy, ale bardzo zalezy mi na samej jakosci. Oprocz tego chcialbym, zeby obraz krecony w nocy dobrze wygladal. Ze wzgledu na zainteresowania, z kamera bede zapewne latal troche za samochodami, motorami, ale rowniez chce krecic zwykle filmy z imprez, wakacji itd. Krotko mowiac do uzytku uniwersalnego. Mozecie przy okazji powiedziec na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie, co jest wazne, a co mniej.

Zapytalem znajomego o jakis dobry, a zarazem niedrogi sprzet i polecil mi to: KLIK. Cena, CHYBA, calkiem przystepna, bo powiedzial, ze na poczatek sprzet do 2000 zl spokojnie wystarczy. Jak juz wspomnialem jestem kompletnie nieobeznany, wiec nie wiem czy np. jak kamere bede kupowal za 2 miesiace, to wszystko juz bedzie zupelnie inaczej. Przykladowo tak, jak to jest ze sprzetem komputerowym.

Oprocz prosby o rade na poczatek mam rowniez pytanie. Jakie sa w ogole teraz rodzaje pamieci w kamerach? Dawno temu to pamietam byly zwykle kasety, a teraz to slyszalem, ze w nowym sprzecie sa karty pamieci (ktore sa podobno malo praktyczne ze wzgledu na rozmiar filmow) i jakies kasetki, ktore sie sprawdzaja. To jak to jest?

Dzieki z gory wszystkim za pomoc i prosze jeszcze raz o wyrozumialosc.

środa, 2 sierpnia 2006, 16:52
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Panasonic GS500. Prosta w obsłudze, niedroga o dobrej jakości obrazu.

środa, 2 sierpnia 2006, 17:16
Bywalec
Bywalec