Teraz jest niedziela, 21 października 2018, 14:37




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 poszukuje kamery wojskowej 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Dołączył: wtorek, 2 maja 2006, 19:20
Posty: 38
Post poszukuje kamery wojskowej
Poszukuje kamery wojskowej, która byłaby bezpośrednio podłączona do twardego dysku i mógłbym z hiper predkoscia klatek na sekunde nagrywac material. Np. jak na dzialce sobie strzelam z wiatrowki w tarcze, to dlaczego nie moge trafic tam gdzie chce?
No i tak bym postawil obok tarczy ta kamerke moglbym zaobserwowac lot kuli no i nie tylko

chcialbym zobaczyc np. wrzenie ziemniakow, jak bulgocze w zwolnionym tempie, albo jak wlaczam swiatlo w pokoju to jak lampke fajnie sie nagrzewa
spalanie
taniec

tyle rzeczy jest fajnie nagrac w zwolnionym, wiec... jest jakas moze nie wojskowa kamerka ktora by nagrywala z predkoscia powyzej 25kl./s ?? Jesli to ile tych klatek by nagrywala, model i cena

Pzdr.


niedziela, 13 sierpnia 2006, 23:59
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 26 czerwca 2006, 14:12
Posty: 635
Post 
nie stac cie


poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 01:16
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 7 listopada 2004, 14:16
Posty: 539
Post 
Jak wyzej. Zapomnij.

_________________
Panasonic AGDVX 100 A
http://img420.imageshack.us/img420/3839 ... rka6bp.jpg


poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 01:28
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: wtorek, 2 maja 2006, 19:20
Posty: 38
Post 
Hmmm... tak myslalem, ze tak powiecie. Pewnie wywnioskowaliscie to z mojej wypowiedzi i z tego ze sobie strzelam z wiatrowki! Ło jakbym z czego innnego to bach rach ciach. No nie wazne. Nawet nie jest dostepna kamera dla zwyklego uzytkownika ktora by nagrywala 60 klatek/s ???

A moze ktos mi wyjasni opis tej aukcji??? Wiec to jakies bzdury co?

Cytuj:
Nowoczesna technologia zapisu umożliwia zwiększenie szybkości nagrania filmu w celu jego późniejszego płynnego odtwarzania przy zwolnionym tempie odtwarzania. Takie możliwości zapewnia doskonały procesor Enhanced Imaging, zdolny do bardzo szybkiej rejestracji obrazu. Normalnie zapis odbywa się w tempie 50 pól na sekundę. Użycie funkcji Smooth Slow Rec zwiększa szybkosc nagrania do 200 pól. Długość jednorazowej rejestracji w tym trybie ograniczona jest do trzech sekund.


Kamera cyfrowa Sony HDR - HC3E

Niesamowite co? I stac mnie ha!

[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 2:11 am ]
O ja własnie przeczytalem i zrozumialem. Niech ktos kto sie zna, ile wyjdzie z tego FPS na sekunde nagrywania bo tych pol nie rozumiem. Wlasnie skumalem ze max moze byc trzy sekundy. No nic, nie wywala 4 tysia na 3 sekundy frajdy i kopania sie z takim materialem. Ale fajnie by bylo...


wtorek, 15 sierpnia 2006, 01:05
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 20 lutego 2006, 22:29
Posty: 672
Post 
Ta funkcja w HC-3 jest dobrze pomyślana, jednak źle działa. Trzy sekundy filmu zapisane są w pamięci kamery z kompresją stratną. następnie film przepisywany jest z pamięci na taśmę. Po tym zabiegu jakość jest mizerna.

Pozdrawiam


wtorek, 15 sierpnia 2006, 02:17
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 26 czerwca 2006, 14:12
Posty: 635
Post 
nildur napisał(a):
Kamera cyfrowa Sony HDR - HC3E

Niesamowite co? I stac mnie ha!

No to bierz ją skoro uwarzasz ze to jest to czego szukales, a my sie tylko nabijamy z ciebie :D hahah. Pamietaj ze w slowmotion camera nie ma takich opcji jak nagrywanie 60 minut czy cos :]

moze chodzi ci o cos takiego? :D 16,000fps (partial frame rate)
http://www.fastecimaging.com/product.html
http://www.lakeimage.com/asp_imaging_products_hsv.asp
http://www.redlake.com/products/MotionPro/default.aspx (ten model chyab jest uzywany w wojsku ale nie jestem pewien ponad 1000fps w 1280x1024, ok.64000 pfr))
Zobacz modele i ich ceny w sklepach :]

[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 10:18 am ]
http://www.redlake.com/applications/media/default.aspx chyba wlasnie oto ci chodzilo, masz swoja zarowke.

Video - http://www.redlake.com/gallery/default.aspx - enjoy :]

_________________
:mrgreen:


wtorek, 15 sierpnia 2006, 09:05
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 7 listopada 2004, 14:16
Posty: 539
Post 
Jedyna w miare dostepna kamera o duzym klatkazu jest Panasonic HVX200. Ma 50 fps w pelnej rozdzielczosci. Kosztuje okolice 5000$. Jesli chcesz kupic kamere o wiekszej predkosci pojawiaja sie trzy problemy. Po pierwsze te naprawde szybkie 300 fps i wyzej maja albo nizsza jakosc (mocno nizsza) albo wymagaja bardzo mocno skonfigurowanego sprzetu i zgrywania od razu na dysk twardy i po trzecie nie ma ich dostepncyh w normalnym obrocie zwlaszcza w Polsce. Do tego sa naprawde piekielnie drogie. Te strony ktore podal kubanczyk to tylko maly wycinek tego rynku. Najlepsza kamera tego typu to Arri Tornado i moze zapisac do 14 sekund w 1000fps i rozdzielczosci 1280 x 1024 bez kompresji. Kupic jej nie mozna ale mozna zadzwonic do Billa Lowella z Arri Digital w Londynie i zamowic wypozyczenie. Cena spora ale warto. Materialy z niej sa niesamowite.

Tak na serio do tego o czym piszesz potrzeba kamery o predkosci przynajmniej 500fps.

_________________
Panasonic AGDVX 100 A
http://img420.imageshack.us/img420/3839 ... rka6bp.jpg


wtorek, 15 sierpnia 2006, 09:56
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 22 lutego 2005, 17:51
Posty: 272
Post 
a wyjaśnijcie mi jak działa coś takiego :
http://www.allegro.pl/item120578553_rej ... _sek_.html

takich kart do monitoringu jest pełno i są tanie. Jaką kamerę można do nich podłączyć?


wtorek, 15 sierpnia 2006, 10:48
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 26 czerwca 2006, 14:12
Posty: 635
Post 
Luka_Brazzi napisał(a):
Jedyna w miare dostepna kamera o duzym klatkazu jest Panasonic HVX200. Ma 50 fps w pelnej rozdzielczosci. Kosztuje okolice 5000$.
No ale on chcial hiperpredkosc zapisu klatek :D i mysli o hc3 :]

_________________
:mrgreen:


wtorek, 15 sierpnia 2006, 10:50
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 22 lutego 2005, 17:51
Posty: 272
Post 
http://www.1394store.com/eshop/product. ... %5Fid=4111

to już jest cena do przyjęcia. do tego laptop z fire wire i wioooo...


wtorek, 15 sierpnia 2006, 10:54
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 26 czerwca 2006, 14:12
Posty: 635
Post 
dfg napisał(a):
http://www.1394store.com/eshop/product.asp?dept%5Fid=53&pf%5Fid=4111

to już jest cena do przyjęcia. do tego laptop z fire wire i wioooo...
Mimo wszystko chcalbym zobaczy najpierw film demo z tego, wiesz... musza byc jakies roznice skoro ceny sa az tak rozne :]

_________________
:mrgreen:


wtorek, 15 sierpnia 2006, 11:13
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: wtorek, 2 maja 2006, 19:20
Posty: 38
Post 
Juz tam nie potrzebuje filmowac lecacych kul bo o wiele latwiej i zdecydowanie taniej mozna to zrobic na kompie, ale np. fajnie jest nagrac impreze jak ludzie tancza z chociaz troche zwolnionym tempie co jest nagminnie wykorzystywane w wideoklipach, nie wspomne o sporcie co jest niesamowite...


czwartek, 17 sierpnia 2006, 16:42
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 12 lipca 2006, 09:32
Posty: 12
Post 
nildur napisał(a):
nie wspomne o sporcie co jest niesamowite...


I to bardzo. Zakochałem się w piwerwszych kilku minutach "Girl, Yeah Right!"


czwartek, 17 sierpnia 2006, 18:36
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 7 listopada 2004, 14:16
Posty: 539
Post 
Basler to kamera przemyslowa. Znajac zycie tak kompresuje material, ze nie poznasz co piksel a co kula :) Poza tym to nadal za wolno.

_________________
Panasonic AGDVX 100 A
http://img420.imageshack.us/img420/3839 ... rka6bp.jpg


piątek, 18 sierpnia 2006, 08:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL