Teraz jest poniedziałek, 28 maja 2018, 03:32

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Używany analog za 500-600 zł. Jaki???? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Używany analog za 500-600 zł. Jaki????
Witam,
Ostatnio zdecydowałem się na zakup kamery. Ponieważ ma mi ona służyć tylko do filmowania okazyjnego ( dziecko, wycieczki, imprezy itp.) nie chcę wydać na nią dużej kasy. Zauważyłem na allegro. że za 500-600 zł można kupić kamerkę analogową. Tutaj moje pierwsze pytanie. Jestem zupełnym laikiem w temacie kamer więc prosze się nie śmiać. Kamera Hi8, 8mm czy vhs-c. Inne formaty odpadają. Który z tych formatów najlepszy? Poszperałem trochę po allegro i znalazłem kilka kamer. Czy mogę prosić o poradę czy warto kupować coś takiego jeśli tak, to którą z nich.
Podaję linki do allegro.
http://www.allegro.pl/item120544524_kam ... lnej_.html
http://www.allegro.pl/item120558054_kam ... _bcm_.html
http://www.allegro.pl/item119516542_sam ... _l650.html
http://www.allegro.pl/item121432651_kam ... m_hi8.html
http://www.allegro.pl/item121428840_kam ... ratis.html
Proszę o pomoc. Napiszcie czy warto w coś takiego inwestować. Będzie to moja pierwsza kamera i nie chcę wydać 2000 zł nakręcić 3 filmy i położyć do szafy. Dlatego rozważam zakup tańszego sprzętu.
Pozdrawiam,

sobota, 19 sierpnia 2006, 13:24
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jeśli filmy będziesz odtwarzał z kamery, lub przegrywał na kasety VHS, to warto kupić. Jeśli planujesz obróbkę komputerową, to musisz uwzględnić zakup karty, lub konwertera A/C do zgrania filmu na dysk. W takim przypadku moim zdaniem taniej będzie kupić prostą kamerę cyfrową.

Pozdrawiam

sobota, 19 sierpnia 2006, 17:54
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jeśli filmy będziesz odtwarzał z kamery, lub przegrywał na kasety VHS, to warto kupić. Jeśli planujesz obróbkę komputerową, to musisz uwzględnić zakup karty, lub konwertera A/C do zgrania filmu na dysk. W takim przypadku moim zdaniem taniej będzie kupić prostą kamerę cyfrową.

Pozdrawiam