Teraz jest czwartek, 18 października 2018, 11:57

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Jaka kamera do 1500 pln? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Jaka kamera do 1500 pln?
Witam,
Jestem amatorem, kilka lat temu posiadalem kamere VHS i kręciłem imprezy okolicznościowe, wakacyjne podróze itp. Typowe domowe nagrania. Co moglibyście polecić, bardzo proszę o opinie osób posiadających dane kamery, czyli jakie są wrażenia z użytkowania, a nie suche fakty z ulotek. Na forum znalazłem temat w którym Sony Sony DCR-HC24E jest uznawana za całkiem dobry sprzęt. Czy cos w tej cenie znajdę lepszego? Ewentualnie trochę droższego? Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.

środa, 29 listopada 2006, 18:15
Nowy
Nowy

Post jaka kamera?
Podpinam sie do wątku, też zastanawialem sie nad Sony 24 ale bardzie moze Sony 23 który niewiele się różni od 24 a jes ok 200-300 PLN tańsza. Obecnie jestem na etapie albo Sony 105E/205E albo DC RSR 30 za 2000PLN co o tym sądzicie? Jakie praktyczne róznice +/- zauwazacie z praktycznego punktu widzenia?
pomóżcie w wyborze.Proszę.

środa, 29 listopada 2006, 19:37
Nowy
Nowy

Hej! 3 dni temu zakupiłem Sonego 23. Jest rewelacyjny.

Wszystko sprawnie chodzi, intuicyjny jest i bardzo wysokiej jakości. Szczegóły dopiero jak otworzę na gwiazdkę (otwierałem dla testu, 30 minut testowałem).

Może przydrogo, zapłaciłem za niego 1050 zł w ElectroWorld, lecz nie żałuję tego, bo sklep sprawdzony.

poniedziałek, 11 grudnia 2006, 22:33
Moderator
Moderator