Teraz jest wtorek, 16 października 2018, 14:23

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Zakup profesjonalnej kamery 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Zakup profesjonalnej kamery
Witam serdecznie,

Jestem nowym użytkownikiem forum i na wstępie wszystkich serdecznie pozdrawiam,

Mam do Państwa pytanie odnośnie profesjonalnej kamery.

Jestem raczej laikiem odnośnie kamer cyfrowych. Orientuje się w podstawowych parametrach kamer.

Firma w której pracuję planuję zakup kamery która będzie służyć do filmowania różnego rodzaju imprez, spotkań w różnych ośrodkach. Ogólnie będzie służyć do filmowania materiału na program regionalny w telewizji kablowej. Oczywiście filmowane będzie w pomieszczeniach jak również na podwórku.
Firma przydzieliła mi tę zaszczytną pracę jaką jest filmowanie, ponieważ bardzo mnie to interesuję.

Kamera powinna zawierać dobry zoom optyczny - rzędu ~20 , ze względu na filmowanie nie raz w ciemnych miejscach to powinna mieć okolo 1 lux-a. matryca uważam ze około 1,5 mln .

W naszej telewizji nie ma HDV, i nie planujemy jej wprowadzania i czy związku z tym taka opcja w kamerze jest mi potrzeba .

Jaki najlepiej wybrać opcje jako nośnik zapisu.

Jeżeli coś pominąłem proszę o uwzględnienie tego.

Po wyborze kamery jest mi jeszcze potrzebny program do obróbki. Kiedyś obrabiałem materiał z analogowej kamery programem Visual Studio 7 . ale ma on trochę słabe możliwości . Może nie jest to odpowiedni dział do tego pytania, za co przepraszam.

Jak rozglądałem się w internecie w kwotach 10000 - 13000 zł znalazłem:

Canon XL2
Canon XH A1 ,
Sony HDR FX7E,
Sony HDR FX1E
Canon DV XL2

Tylko nie wiem czy aż taka kamera jest mi potrzebna , czy nie wystarczy tańsza.

Bardzo dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Jarosław Kiryluk

sobota, 8 grudnia 2007, 19:01
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

W tym przedziale cenowym to Canon XH-A1 - doskonała optyka i małe zapotrzebowanie na światło

sobota, 8 grudnia 2007, 20:47