Teraz jest poniedziałek, 21 maja 2018, 09:28

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Sony DCR-HC45E 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Sony DCR-HC45E
Jestem laikiem w temacie kamer wideo więc mam pytanie czy ta kamera jest warta swojej ceny czyli w granicach 1000zł . Kamera potrzebna mi jest jedynie do nagrywania imprez rodzinnych jak i dorastania mojej jeszcze nie narodzonej córeczki (termin połowa marca). Może polecacie jakąś inną ?

piątek, 18 stycznia 2008, 13:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

mam pytanie czy ta kamera jest warta swojej ceny czyli w granicach 1000zł

witam
W tym przedziale cenowym to dobry wybór. Może też być hc37e lub któryś z panasoniców np.gs60, gs27, gs80. Każda z tych dla początkowego amatora spełni kol. zadania

piątek, 18 stycznia 2008, 14:07
Nowy
Nowy

piątek, 18 stycznia 2008, 23:47
Nowy
Nowy

Post Re: Sony DCR-HC45E
Więc kupiłem Panasonica nv-gs60 i......
Wymieniam go gdyż słabo się sprawuje w pomieszczeniach tzn. jest widoczna ziarnistość i nie da nic z tym zrobić.Jeżeli chodzi o nagrywanie w plenerze to jest dużo lepiej tu sobie radzi bardzo dobrze.Jadę po Soniaka DCR-HC45E lub DCR-HC44E mam nadzieję że jeden z tych modeli będzie się sprawdzał ! Napisze jak sobie poradziły albo zaraz po zakupie czyli w poniedziałek 18.02 lub wtorek 19.02.

poniedziałek, 18 lutego 2008, 00:52
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

maxzana napisał(a):
Więc kupiłem Panasonica nv-gs60 i......
Wymieniam go gdyż słabo się sprawuje w pomieszczeniach tzn. jest widoczna ziarnistość i nie da nic z tym zrobić.Jeżeli chodzi o nagrywanie w plenerze to jest dużo lepiej tu sobie radzi bardzo dobrze.Jadę po Soniaka DCR-HC45E lub DCR-HC44E mam nadzieję że jeden z tych modeli będzie się sprawdzał ! Napisze jak sobie poradziły albo zaraz po zakupie czyli w poniedziałek 18.02 lub wtorek 19.02.