Teraz jest piątek, 25 maja 2018, 14:46

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 Sony DCR-SR190E albo PanasSDR-H250 albo JVC GZ-HD3 Everio... 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Sony DCR-SR190E albo PanasSDR-H250 albo JVC GZ-HD3 Everio...
Witam,
jestem w sprawie kamer laikiem...
interesuje mnie kamera cyfrowa, którą chcę wykorzystywać do następujących celów:
- do wykorzystania na szkoleniach, które prowadzę od czasu do czasu
- amatorskie nagrania typu rodzina, wakacje itp.

To pierwsze zastosowanie wymaga tego, aby dość szybko po nagraniu móc pokazać uczestnikom szkolenia coś, co zostało nagrane kilka chwil wcześniej. A więc rodzi się pytanie: czy z HDD, czy mini-DVD, czy jeszcze coś innego. W obróbkę (także tych filmów wakacyjnych) raczej nie będę się bawić. Dysk twardy jest mi o tyle bliski, że z komputerem się nie rozstaję :)

Sprawa druga to matryca: tu raczej chcę zainwestować w 3xCCD z uwagi na jakość - ale nie wiem, czy dla potrzeb amatorskich jest to sprawa tak istotna... Czy Waszym zdaniem warto wydać te kilka stów więcej.

I dalej, tak jak czytam na forach kamery High Definition są jeszcze drogie (pewnie za rok-dwa zaczną królować), więc czy warto w nie inwestować.
Z podanych kamer w tytule HDV ma JVC, ale format - jak dla mnie laika - jest dosyć dziwny: 1440x1080 ...

Proszę więc o radę, co kupić. Czy którąś z kamer z podanych w tytule (Sony DCR-SR190E, PanasSDR-H250, JVC GZ-HD3 Everio; mogę wydać do ok. 2500 zł), czy może inną? Wiem, że te 3 maja różne parametry - te które rozważam jako istotne dla mnie...

Jaki format zapisu dla moich potrzeb jest lepszy? Czy inwestować w 3xCCD? CZy inwestować w HDV? :?: :?: :?:
DZięki
D.

czwartek, 10 kwietnia 2008, 19:31
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Sony DCR-SR190E albo PanasSDR-H250 albo JVC GZ-HD3 Everio...
witam