Teraz jest wtorek, 16 października 2018, 14:50

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 FX-1000E CZY Z-ka na karty ??? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post FX-1000E CZY Z-ka na karty ???
Witajcie

W najbliższym czasie dołącze do grona "kamerzystów"
Własnie stoje przed wyborem swojej pierwszej profesjonalnej kamery - jestem nowy w tej branzy i jesli chodzi o sprzet tak wysokiej klasy moge tylko polegac na waszych opiniach.

Poczatkowo myslalem zakupic fx-1 ale w tej chiwli mysle ze lepszym wyjsciem byla by fx-1000e jesli chodzi o kamerke HD na miniDV.

Kamera ma oczywiście służyć głównie do filmowania wesel itp imprez okolicznościowych.

Chciałbym zeby ta kamera posłuzyła mi jak najdłużej dlatego też troche boję się ze źle zrobie kupując kamere na miniDV bo np. za rok wszystkie kamery przejdą na zapis na karty pamieci itp....

Dlatego też jeszcze troche sie waham.... A moze by tak isc do przodu i kupic Z7 ??? hmm o tej kamerce mało wiem po za tym ze zapisuje na kartach...

Macie jakies doswiadczenia jesli chodzi o jakość obrazu porównując te dwa modele ???

Przyznam ze cena mnie troche hamuje jesli chodzi o Z7 - moj budzet to 30tys zł za co planuje zakupic :

-kamere + oswietlenie , statyw , baterie , pokrowce itp
-Komputer do montazu + oprogramowanie do HD (na początek mysle o czyms tanszym typu pinnacle 12 bo adobe premiere cena mie powala... mysle ze powinno wystarczyc.. ? )
- Do tego jeszcze chcialbym kupic tak juz na przyszłość moze troszke ale aparat foto - jakąś lustrzanke cyfrową Canona np d40 + obiektyw...

Zdaje sobie sprawe ze jesli zdecyduje sie na Z7 to z aparatem musze sie narazie porzegnac... ale byc moze warto....

Czekam na wasze opinie i przemyślenia w tym temacie

Dziekuje za wszystkie wskazówki

Pozdrawiam Serdecznie.

poniedziałek, 19 stycznia 2009, 12:56
Bywalec
Bywalec

Post Re: FX-1000E CZY Z-ka na karty ???
Witam.