Teraz jest wtorek, 25 września 2018, 13:58

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 KAMERA za ok. 2000-2500 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post KAMERA za ok. 2000-2500
Witam to mój pierwszy post napisany na tym forum ale zapoznałem się już z ich sporą ilością co jeszcze bardziej mnie skołowało. Dlatego zapytam wprost:

Mając wolne ok 2000 - 2500 zł z przeznaczeniem na kamerę, co jutro byście kupili. Kamera ma mi służyć głównie podczas mego ślubu i wesela a także poprawin i podróży poślubnej no i później od większego święta bądź wakacji.

Jestem amatorem w dziedzinie filmowania ale chciałbym by jakość była dość dobra by w przyszłości móc pokazać te wyjątkowe chwile dzieciom i wnukom.

Proszę o radę i przepraszam za ponawianie tematu ale w okresie gorączkowych przygotowań (ślub w lipcu) nie mam czasu na dokładną analizę, co zwykle czynię kupując sprzęt audiowizualny.

wtorek, 2 czerwca 2009, 10:04
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: KAMERA za ok. 2000-2500
Cześć!

Moja rada: w podróż poślubną zabierzcie jakiegoś canona (hv30/40 jeśli wolisz kasetki, hf10/100 jeśli wolisz karty) ALE na ślub i wesele wypożycz na mieście jakąś dobrą jasną kamerę: xh-a1, fx1000 itd. zaoszczędzisz kilka setek, a potem będzie "płacz i zrzytanie zębów".

pozdrawiam i sto lat młodej parze ;-) !

wtorek, 2 czerwca 2009, 11:03
Nowy
Nowy

Post Re: KAMERA za ok. 2000-2500
Więc lekko sprostuje na ślub i wesele mamy zamówionego profesjonalnego kamerzystę i sprzęt jest jego sprawą, ja chce mieć prywatną kamerkę którą na ślubie, weselu i poprawinach dam bratu bo czasami najciekawsze są wątki które dzieją się obok tych głównych (a na tych skupia się kamerzysta profesjonalny - a przynajmniej powinien :) ). O tych hv i hf canona czytałem w innych tematach i są super ale kosztują od 3000 wzwyż a ja mam teraz inne wydatki na głowie więc szukam czegoś tańszego czyli ok 2000 dlatego proszę o kolejne modele choć może być jeden byle był dobry.

wtorek, 2 czerwca 2009, 12:17