Teraz jest poniedziałek, 28 maja 2018, 03:37

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 kamera do reportaży na v-bloga? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post kamera do reportaży na v-bloga?
Cześć, jestem absolutnym nowicjuszem, dlatego nawet nie wiem za bardzo o co pytać. Napiszę po prostu, do czego ma mi służyć kamera i - mam nadzieję - pomoże to Wam dać mi jakieś, choćby najdrobniejsze wytyczne.

Planuję używać jej do czegoś w rodzaju reportaży na v-bloga, wiec:

1. jakosc obrazu najlepiej, jak najlepsza ;) chociaż wiadomo, że nikt nie będzie tych filmów raczej nagrywał na DVD i odtwarzał na 42", to chyba panujący obecnie standard jest dość wysoki pod tym względem, prawda?

2. nośnik zapisu - reportaże to moja poboczna działalność, nie mam więc zbyt dużo czasu, na to, by marnować go na zgrywanie się materiału na dysk. tutaj akurat zdaję sobie sprawię, że albo jakość albo szybkość. skłaniam się ku szybkości - materiały na vblogu chyba nie muszą mieć obrazu-igły.

nie planuję też robić żadnego domowego archiwum, więc nie zależy mi na łatwości archiwizacji

3. możliwość podłączenia mikrofonu
4. możliwość podpięcia słuchawek
5. do montażu najprawdopodobniej używać będę Pinnacle - nie wiem, czy ma to jakiekolwiek znaczenie, ale wolę na wszelki wypadek napisać.
6. możliwość ustawienia na jakimś statywie (nie mam pojęcia, czy zależy to od kamer, czy od statywów)

7. cena - jak najmniejsza - chodzi mi o to, że potrzebuję tej kamery tylko do ww. celu, nie chcę więc płacić za różnego rodzaju bajery, z których nigdy nie będę korzystał i które mi się nigdy nie przydadzą. Chciałbym zmieścić się jednak w okolicach 1500-1800, jeśli to oczywiście możliwe.

Nie mam zielonego pojęcia o kamerach i mam nadzieję, że rozwiejecie moje wątpliwości. Chociaż będę wiedział w jakim kierunku szukać (o ile za daną kwotę da się do moich celów cokolwiek znaleźć)

z góry dziękuję za odpowiedzi.

wtorek, 16 czerwca 2009, 11:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec