Teraz jest sobota, 20 października 2018, 04:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Kamera dla amatora do 3800 zł maks 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kamera dla amatora do 3800 zł maks
Witam, jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość. Stoję przed wyborem kamery do 3 500 zł (maks 3 800 zł). Jestem kompletnym amatorem, a kamera ma słuzyć tylko do uwieczniania rodzinnych wakacji lub innych wydarzeń rodzinnych. Przedtem korzystalem i korzystam z Sony CCD-TRV87E Handycam Vision. Jestem z niej zadowolony, ale szukam czegos nowszego. Kamera powinna mieć możliwosc filmowania w warunkach całkowitego zaciemnienia (noc, jaskinie, pokoje) (NIE NA PODCZERWIEŃ - korzystalem i dziekuję, ale nie). Kamera musi być mala (poreczna), musi miec dużo pamięci (lub mozliwosc jej rozszerzenia), ale nosnik rozszerzający pam. oczywiscie nie moze pogarszać obrazu i musi być w miarę tani (i najlepiej gdyby nie trzeba było kupować nowego po każdym nagraniu- ale to zalezy co uznacie za lepsze). Nie bedę się bawił w obróbki filmu, co najwyżej jego zgranie na komputerze na płytkę. Zależy mi na wysokiej jakosci obrazu i prostocie obsługi oraz ergonomii (teraźniejszej jak i przyszłej).

PS tak rozpisałem się co do tego nośnika pamięci bo słyszałem nie chlubne opinie o kamerach, które od razu zgrywają na płytkę.

Pozdrawiam

czwartek, 17 września 2009, 13:57
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Kamera dla amatora do 3800 zł maks
w październiku pojawi się nowa kamera GZHM 400
Nieco większe gabaryty modelu sprawiają, że znacznie wygodniej i stabilniej kamera leży w dłoni. Dodając do tego przetwornik CMOS (1/2.33", 10.3 Megapixel) z filtrami RGB Bayer Array i dwupryzmatowy optyczny stabilizator, wysunięty przed soczewkę, dostarczoną przez Konica-Minolta, otrzymujemy kolejny, wyjątkowo ciekawy produkt od JVC.
http:// hdtv. com. pl/forum/showthread.php?t=43495 - tu masz zdjęcia modelu
==========================================