Teraz jest wtorek, 16 października 2018, 04:22

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Kamera Cyfrowa do 1500 zł 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kamera Cyfrowa do 1500 zł
Witam
Mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć mi jaką kamerę cyfrową warto kupić tak ok do 1500 zł. Wyjeżdżam na długą podróż zza granicę i chciałbym mieć jakąś pamiątkę w postaci filmu. Kamera musi mieć wbudowany pojemny dysk twardy i dobry zoom optyczny i to chyba wszystko.Nie wiem czy dołożyć więcej i zainteresować się kamerą HD,czy warto? Macie może jakieś linki do samplów gdzie porównywana jest wersja obrazu Standard-HD. Czy to prawda że jeśli interesować się zakupem kamery to tylko SONY? Jestem kompletnym laikiem więc proszę o pomoc i ewentualnie linki do stron z testami kamer, rankingami itp. Z góry dzieki

wtorek, 6 kwietnia 2010, 11:52
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Re: Kamera Cyfrowa do 1500 zł
ciezko bedzie... ;/ hm... za tą cene o ile bym dostał to celowałbym w canona xm1 ale to moja prywatna opinia a tez jestem amatorem tyle że ta kamerka o której mówie jest na kasety..

ewentualnie z mniejszych panasonic gs 400 lub gs 500

wtorek, 6 kwietnia 2010, 19:32
Bywalec
Bywalec

Na szczęście czasy nieco się zmieniły, kamery spowszechniały, technika poszła do przodu i dziś całkiem niezła amatorska kamera cyfrowa kosztuje już około 1200-1500 zł.

post zawierał wpisy z linkami do sklepu. zgodnie z ostrzeżeniem usuwam użytkownika.
Moderator

czwartek, 21 czerwca 2012, 15:47
Nowy
Nowy

do tego typu nagrań polecam zdecydowanie JVC GZ-HD300 (sam używam). Spełnia Twoje oczekiwania techniczne i kosztowe. Znajdziesz na pewno jakąś dobrą na rynku wtórnym, bo nowa to trochę większy wydatek (jeśli jeszcze produkują/sprzedają). Pozdrawiam.

sobota, 7 lipca 2012, 23:08
Bywalec
Bywalec