Teraz jest sobota, 26 maja 2018, 04:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Kamera do 2000zł - plener, dzień 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kamera do 2000zł - plener, dzień
Witam.
Przeczytałem wątek kamera do 2000zł, jednak nie znalazłem tam zapytań, które w pełni pokrywają się z moimi oczekiwaniami co do kamery.

Do rzeczy.

Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym na naszej uczelni. Jestem studentem turystyki. Chodzi o nagrywanie filmów z jakimiś ciekawymi, mniej popularnymi zabytkami.

Poszukuję kamery, która nagrywa filmy w jakości HD, ma dobrą stabilizację obrazu (będę używał statywów - to chyba pomoże?:P) i dobrze radzi sobie przede wszystkim w dzień w terenie (raz słońce zajdzie, raz pewnie będzie razić nieźle itd).
Materiałów będę nagrywał bardzo dużo - pewnie około 200h, a potem będę ze zgromadzonych materiałów, nakręconych różnych zabytków coś montował.
Dlatego chcę, aby kamera miała jakiś slot na karci pamięci itd, generalnie zebym mógł nagrać 200h materiału bez jakiś większych kłopotów (oczywiście część materiału mogę zgrywać na komputer i tak będe robił).

Będe baardzo wdzięczny za jakieś propozycje. Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o filmowanie, nigdy nie miałem kamery. Jeżeli macie jakieś propozycje dodatkow do takiej kamery, które warto mieć, prosze o sugestie.
Nastawiam się na jakiś dobry tryb auto w kamerze, na manualu nic robił nie będę, bo się nie znam.

Mam nadzieję, że te 2000zł wystarczy do moich wymagań, a może coś taniej da się kupić? Jak mówię, przede wszystkim dobra jakość, stabilizacja obrazu i dobra praca w dzień. Wiem, że jakości TV nie będzie, ale np coś takiego z takiej kamerki za 2k pewnie da się osiągnąć? Na dźwięku mi nie zależy, głos będzie wyciszony i w tle będzie leciala jakas spokojna muzyka.
Nie chcę się wstydzić mojego materiału - będzie on odtwarzany jakby co tylko na komputerze, być może film na Youtube zostanie wrzucony..

Pozdrawiam:)

środa, 26 maja 2010, 16:55
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec