Teraz jest środa, 17 października 2018, 07:24

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Pomoc w doborze kamery do kręcenia wesel 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Pomoc w doborze kamery do kręcenia wesel
Witam jestem nowym na tym forum zaczynam poważnie robić to co lubię. Zajmuje się filmowaniem od 5 lat do tej pory nagrywałem domowe imprezy wesela kolegów itp .Żonka urodziła 8 msc temu dziecko i po urlopie macierzyńskim normalnie brakuje nam kasy i postanowiłem zając się na poważnie tym co uwielbiam robić. Czasami siedzę godzinami aby dobrać odp muzykę do filmu albo porobić odpowiednie sceny i żonka powiedziała że jak i tak ciebie nie ma domu chodź jestem to może kasę byś na tym zarabiał i pomyślałem czemu nie .
Więc proszę o pomoc jaką kamerkę na początek do 10-11 tyś.Znam zasady filmowania amatorskiego ale kompletnie nie znam się na sprzęcie pow 3000 tyś bo obecnie taką posiadam i powiem że jest spoko.Liczę na waszą pomoc w doborze odp sprzętu kamery i lampy a może jeszcze coś co jest niezbędne .
Z góry dziękuje za pomoc Bogdan.

Ostatnio edytowano poniedziałek, 4 października 2010, 16:23 przez pasacik98, łącznie edytowano 1 raz

czwartek, 30 września 2010, 21:19
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Pomoc w doborze kamery do kręcenia wesel
search.php

Marcin
Wesela na Śląsku
VideoKrupski.pl

piątek, 1 października 2010, 16:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

WITAJ W KLUBIE- OD 20 LAT ROBIĘ WESELA I CIĄGLE MI BRAK KASY :lol:

piątek, 1 października 2010, 17:39
Bywalec
Bywalec

Witka !!!!!!!!!!!!bracia też chyba bede sie zajmował kręceniem wesel,decyzje podjełem po ostatnim weselu na jakim byłem jako gość,był kamerzysta połaził pokrecił coś tam,najadł się za trzech a i na koniec wypił za dwóch,nie mówiąc ze rwał młode dziewki choć był trochę przystary.
Generalnie to mi sie spodobało zwłaszcza jak sie dowiedziałem ile weżmie za to kręcenie normalnie szok za tyle kasy to ja musze zapierdlać cały miesiac