Teraz jest czwartek, 24 maja 2018, 08:16

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Kamera / lustrzanka do 10k 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kamera / lustrzanka do 10k
Witam.
Chcę dokonać zakupu kamery do kręcenia różnych materiałów.
Dodam że jestem amatorem ale materiały idą na www - są to głównie wywiady, reportaże i tutoriale.
Problemem są niedoświetlone pomieszczenia, muszę zabierać mnóstwo lamp co jest bardzo nieporęczne.
Obecnie posiadam kamerkę jvc gz hd6 i gdyby nie to że bardzo słabo radzi sobie z nagraniami w pomieszczeniach to pewnie bym nagrywał nadal.
Brakuje mi jednak PRZEDE wszystkim manualnej regulacji zoomu, ostrości oraz ręcznego ustawiania nasycenia barw (czy jak się to tam zwie).

Mam już lustrzankę 40d i kilka fajnych obiektywów, pomyślałem o zakupie więc 5d Mark II.
Przyznam że testy dostępne na YT robią wrażenie ale nie wiem jak to oceniacie z własnego doświadczenia.

Czy też lepiej wybrać kamerę? Jeśli tak to jaką? JVC ma HDD co bardzo ułatwia pracę i i jest niesamowicie wygodne. Nie muszą dokupować żadnych kasetek, kart czy płyt.

Najważniejsze jest to aby można było realizować wiele materiałów nawet przy dość słabym świetle bez dostawiania 3-4 dodatkowych lamp. Fajne by było dobre odwzorowanie prawdziwych kolorów, dobra ostrość i możliwość ręcznego zoomu czy ostrości.
Oczywiście jakość FHD.

Będę wdzięczny za podpowiedzi.

poniedziałek, 11 kwietnia 2011, 16:21
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Re: Kamera / lustrzanka do 10k
jak masz już doświadczenie z fotografią i obiektywy canona to mark II jest dla Ciebie zdecydowanie najlepszy...ewentualnie będziesz zmuszony w późniejszym terminie dokupić do niego "kamerowy" osprzęt (statywy,uchwyty,monitory,wizjer...itp)

Natomiast gdybyś dopiero zaczynał to jest kamerka , która powinna zrewolucjonizować rynek amatorów i semi-pro ;) ,a w zasadzie jest niedoceniana
SONY NEX-VG10 koszt to ok. 5-7 tys

wtorek, 19 kwietnia 2011, 00:41
Nowy
Nowy

Kupilem zatem 5d.