Teraz jest piątek, 25 maja 2018, 14:48

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Do robienia filmów...lepszy DSLR czy kamera ?? do 3000zł 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Do robienia filmów...lepszy DSLR czy kamera ?? do 3000zł
Tak jak w temacie...dopiero zaczynam swoją przygodę z filmem...wcześniej nagrywałem jakieś krótkie filmiki compaktowym aparatem Fujitsu FinePix s5700..teraz zamierzam kupić sobie sprzęt dzięki któremu będe mógł nagrywać filmy w jakości HD...i stąd moje pytanie...ponieważ upatrzyłem sobie Canona 550D i jestem skłonny go kupić..będzie mi służył do robienia zdj przede wszystkim..ale chce się skupić w dużej mierze także na kręceniu filmów...czy ten aparat na początek wystarczy mi do tego celu ??Czy może od razu przymierzyć się do jakiejś kammerki ? W temacie kamer jestem totalnie zielony.
Z góry dzięki za odp.. pozdrawiam

czwartek, 19 stycznia 2012, 06:03
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Do robienia filmów...lepszy DSLR czy kamera ?? do 3000zł
Do krótkich filmów, teledysków i wszędzie tam, gdzie jest czas na spokojne ustawienie ostrości polecam lustrzankę. Natomiast do reportażu np. ślubnego aparat się nie nadaje, tu lepsza jest kamera. Niekóre z lustrzanek mają limit długości nagrywanego pliku.
Reasumując jeśli chodzi o ślubno-weselne video preferuję kamerę i lustrzankę, lub w przypadku braku odpowiedniego budżetu tylko kamerę, choć kwota 3000zł na ten cel wydaje się być śmieszna :D

czwartek, 19 stycznia 2012, 10:12
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

A dlaczego od razu zakładasz, że kolega zamierza kręcić śluby? Na jakiej podstawie z powyższego posta to wywnioskowałeś? Czy poza ślubami nie można robić innych filmów nawet dla samego siebie, dla przyjemności? Niektórzy na tym forum tak przesiąkli tematem, że poza ślubami świata nie widzą...
Odnośnie pytania, canon 550d to niezły amatorski aparat z możliwoścą robienia bardzo dobrej jakości filmów HD.

czwartek, 19 stycznia 2012, 13:34